Logika pisowców.


Eh, dziwne.

Jak przez dwa lata obrażano Bartoszewskiego, Frasyniuka,Michnika, Skargę, Kapuścińskiego itd. (lista mogłaby być długa), naukowców, lekarzy, pielęgniarki, ludzi po studiach, jak Giertych z cynicznym i wrednym uśmiechem pastwił się nad Kuroniem (sam nie wierząc pewnie w to co mówi, ale wszystko po to, by zrobić wrażenie na dziennikarzach i publice).

Jak Ziemkiewicz obraża wszystkich, którzy osiągnęli więcej niż on, (a o to nie trudno:))

Jak blogerzy kłamali na temat Bartoszewskiego, Owsiaka itd, tylko po to by im dokopać.

To wtedy jakoś nie gadali o braku kultury(swoim).

Teraz zaś za 2 słowa człowiek zaliczony do agentów, z którym zakończono znajomość, którego się traktuje jak balast, choć zasługi jego i pozycję można by wykorzystać dla dobra Polski. Teraz on dla niewinnych PiS-owców stał się uosobieniem chamstwa.

Eh, logika.

Podobna logika w sprawie bycia w opozycji demokratycznej za PRL.

Po stronie ZOMO wg Jarosława Wielkiego i jego wyznawców są Mężydło, Michnik, Komorowski, Niesiołowski, Frasyniuk, Celiński, Pinior, Labuda, Bujak, Borusewicz, Kuroń, Milewicz, Blumsztajn, Rulewski, Wałęsa, Bartoszewski.

Przeciw ZOMO zaś stoją i stali(he, he) od zawsze Bender, Rydzyk, Ziemkiewicz, Rybiński, Sakiewicz,Sobecka, Jasiński, Kryże, Karski, Szczypińska,Lepper, Robert Jerzy Nowak, przeciw ZOMO przez krótki czas nawet byli TW Lyżwiński, partia założona przez SB i duchowi spadkobiercy Moczara.

Eh, znowu ta logika pisowców. Wystarczy, że Macierewicz, Dorn czy Romaszewski przestali by być w PiS/popierać PIS( wierzę, że przynajmniej Romaszewski się nawróci:) i legenda sztucznie wykreowana PiS jako bojowników antykomunistycznych będzie już naprawdę należeć do kategorii jednej z prawd Tischnerowskich czyli będzie gównoprawdą. W sumie już teraz jest.

No, rzucać się pisowcy do ataku:)

 

P.S. W ogóle pisowcy lubują się w kłamstwie, manipulacjach i naginaniu rzeczywistości. Kolejnym dowodem choćby gadanie, że ,,zwykli ludzie" popierają PiS a zdegenerowane elity sa przeciw, no byłem tydzień na seminarium w Niemczech, gdzie byli zwykli studenci i zwykli nauczyciele z prowincji i powiem wam tak, to co ja piszę tu czy GM, to są delikatne słowa wobec PiS. Aż się przez chwilę z wrodzonej przekory czułem pisowcem. A i nie tylko elity mówią za granicą o sytuacji w Polsce krytycznie, negatywnie o władzy obecnej. Zwyklaki tyż, w dodatku się wyśmiewając i z władzy i z jej duchowych mentorów czyli Radia Maryja.. Ciekawe, czy wg pisowców też zwyklaki są już wg was zdrajcami? Może jakiś zakaz wyjazdów dla antypisowców wprowadzimy, co?

komentarze (40)SkomentujJeżeli na tej stronie widzisz błąd, .
  1. @

    Szczególnie Bender ma wielkie zasługi, czy to nie on przywrócił nam orła w koronie dzięki czemu Poska znów stała się Polską :)
    Pzdr

  2. WSP Grzesiu

    Bo ty jesteś pisiakiem, tylko o tym nie wiesz.
    Maryla ci w głowie namieszała ale to bojówkarka z ONRu jest.
    :)

  3. WSP Grzesiu

    Bo zapomniałem sie spytać.
    Byłeś na szkoleniu zorganizowanym przez LiD za niemieckie pieniądze. Temat szkolenia - jak szkalować Prawdziwych Polaków.
    Podziel się paroma refleksjami.
    :)

  4. @Autor

    A potrafiłby Pan napisać to samo bez epitetów i obrażania?

    Jeśli chodzi o "sprawę Bartoszewskiego", to proszę łaskawie zwrócić uwagę, ze ogromna większość krytyków podkreśla _rozczarowanie_ tym, że człowiek kulturalny posuwa się do obraźliwych epitetów i niczego ponad to. Język, którego użył prof. Bartoszewski nie zaskakuje w ustach Leppera, czy Niesiołowskiego.

    Szokiem było to, że On powiedział to, co powiedział.

  5. Ej, Grzesiu,

    ty tak czasem piszesz, jakbys sie wczoraj urodził. No cos ty, przeciez ty dorosly facet jesteś.

  6. -> Grześ

    "PiS i logika" , ale Ci wyszedł elegancki oksymoron :-)

    2007-10-01 10:54omszały głaz0125
  7. Grześ

    "Jak przez dwa lata obrażano Bartoszewskiego, Frasyniuka,Michnika, Skargę,"


    To ich można obrazić?!

  8. Nicpoń

    "ty tak czasem piszesz, jakbys sie wczoraj urodził. No cos ty, przeciez ty dorosly facet jesteś."


    Może i dorosły, ale mało kumaty.
    Pozdrawiam

  9. Grześ

    "Jak przez dwa lata obrażano Bartoszewskiego"

    Bartoszewskiego nie obrażano - podpisał wraz z ubeckimi agentami list deprecjonujący własne władze. Sam siebie w ten sposób obraził, przekreśliwszy swe przeszłe zasługi.

    " naukowców, lekarzy, pielęgniarki, ludzi po studiach"

    No nie obrażaj ludzkiej inteligencji takimi kłamstwami.

    "Jak Ziemkiewicz obraża wszystkich, którzy osiągnęli więcej niż on, (a o to nie trudno:))"

    Naprawdę nietrudno? - udowodnij zdobywając pozycję równą tej jego. No i to kryterium, że niby wszystkich którzy osiągneli więcej niż on:)

    "Jak blogerzy kłamali na temat Bartoszewskiego, Owsiaka itd, tylko po to by im dokopać."

    A co ty właśnie robisz w tym tekście jak nie kłamiesz tylko po to by dokopać?

    "To wtedy jakoś nie gadali o braku kultury(swoim)."

    Tez o własnym nie napomykasz.

    "Teraz on dla niewinnych PiS-owców stał się uosobieniem chamstwa."

    Uosobieniem to moze nie, niemile zaskakującym przykładem raczej.

    "Eh, logika."

    Eh, Grzesiu.

    Podobna logika w sprawie bycia w opozycji demokratycznej za PRL.

    "i legenda sztucznie wykreowana PiS jako bojowników antykomunistycznych"

    Sztucznie?
    Bracia, Macierewicz, Romaszewski, Gwiazdowie, Walentynowicz, Wyszkowski, Dorn, Naimski, Wildstein i tym podobni to sztucznie wykreowane antykomunistyczne legendy?

    "W ogóle pisowcy lubują się w kłamstwie, manipulacjach i naginaniu rzeczywistości."

    Jak widać po Tobie antypisowcy nie lepsi.

    A zwykli ludzie też podlegają propagandzie, na równi z niezwykłymi. Nawet wrodzona inteligencja przed tym nie chroni, no chyba że inteligencja niezwykła.

    Pozdro

    2007-10-01 10:59Rozwadowski03168
  10. Y.Grek,

    a jakie to epitety u mnie znajduje pan?
    Wyznawcy, pisowcy?
    Nie widzę.
    Wiki 3 & Artur Nicpoń, czasem wolę być mało kumaty i niedorosły niż nie być. A poza tym jako mało kumaty proszę o sprecyzowanie, bo nie rozumiem zarzutu...

  11. No cóż, Panie Y.

    każdemu nerwy mogą puścić, każdemu może sie "spieprzaj, dziadu" przytrafić. Zwłaszcza, jak się go skrótem myślowym potraktuje, udając potem, że nic nie zaszło. Dobrze udawać, że sie nie powiedziało tego, co sie powiedziało, to dopiero jest kindersztuba, n'est-ce pas?

    2007-10-01 11:01Henryk Nowak0162
  12. @grześ

    ... bijesz głową w mur, zapewne sam to wiesz. Pisiaki widzą ten mur tylko po jednej stronie... reszta do nich nie trafia, a pamięć mają jak rybka akwariowa...

    2007-10-01 11:02Azrael5971798Azrael - po stronie prawdywww.azrael.salon24.pl
  13. Artur,

    a jak tam wczorajsze gonitwy? Mam nadzieję, że kolejny puchar przywieźliście.:))

    P.S.Ty to masz fajnie - na Kornela możesz głosować...

    2007-10-01 11:05jerry01715
  14. Witam znawcę psychiki PiS-owców.

    Dawno Cię nie było,czyżby Tusk przywiózł Cię z liberalnej Irlandii? A może wynajął do kampanii wyborczej abyś kopał na lewo i prawo? Ile ten Tusk płaci?
    A tak swoją drogą piszesz jakbyś wczoraj opuścił oddział intensywnej terapii.Byłeś w śpiączce czy miałeś pranie muzgu?

    2007-10-01 11:22grzegorz0733
  15. @autor

    W nagłówku swojego blogu pisze Pan m.in w banerze:
    STOP nienawiści w internecie

    Jak się ma ten Pański wpis do tego?

  16. grześ,jak pragnę zdrowia

    nie odlatuj zbytnio.

  17. @Henryk Nowak

    Czy Pan czegoś/kogoś nie pomylił?

    Ja powiedziałem do kogoś "s... dziadu"?

    Kaczyński tak powiedział publicznie pod adresem PO, czy LiD?

  18. Ludzie piszcie do Grzesia

    bo zaraz wywalą Go ze strony G.
    Nie wolno Go lekceważyć za takie a nie inne poglądy.Dorośnie to zrozumie,że walczył po złej stronie.

    Dziekuję za każde napisane słowo.

    2007-10-01 11:41grzegorz0733
  19. @Autor

    Ależ nie ma tu żadnych epitetów, a cały tekst jest jedynie świadectwem pańskiej miłości bliźniego i życzliwego zatroskania.
    Pozdrawiam.

  20. grześ

    i jeszcze.Jak wziąłeś się za ten temat,to powinieneś poświęcić trochę czasu na zapoznanie się ze wszystkimi opiniami/komentarzami na wielu blogach.Bo po przeczytaniu twojej notki odnoszę wrażenie,że tego nie zrobiłeś:(

  21. @

    Pytanie brzmi: dlaczego tak wielu daje sie nabrac na ta pseldo-logike?
    Jak dotychczas JK swietnie gra na emocjach tlumu, gorzej mu idzie w sporze na argumenty.
    Ale wszystko wporzo. Dzis zmierzy sie z Aleksandrem, ktorego zmiazdzy! Po czym pewnie bedzie sie cieszyl jak dziecko.

  22. grześ

    No i jeszcze:bądż sobie lewakiem,prawakiem,ultra lewako-prawakiem,tylko nie wsłuchuj się w opinię niejakiego azraela,który potrafi takie perełki wygenerować,jak ta z wczorajszego dnia:
    Majorze...

    ... tyś przyjezdny... w W-wie jest JEDEN uniwerek - na Krakowskim Przedmieściu...

    Ta szkółka, obok której mieszkam UKSW - zwana do 2010 r. uniwersytetem - to szkółka dla tych, którzy mają niskie zdolnośći i wymagania. Kiedyś była to Akademia Teologii Katolickej - szkółka niedzielna dla dziewczynek z prowincji. I nie wiele się zmieniło...jaki profesor - taki uniwerek.

  23. @Grzes

    Ja tam po studiach jestem i nie czuje sie przez PiS obrazony.

    "Kolejnym dowodem choćby gadanie, że ,,zwykli ludzie" popierają PiS a zdegenerowane elity sa przeciw, no byłem tydzień na seminarium w Niemczech, gdzie byli zwykli studenci i zwykli nauczyciele z prowincji i powiem wam tak, to co ja piszę tu czy GM, to są delikatne słowa wobec PiS."

    No to jak wyksztalceni nie popieraja PiSu i zwykli ludzie tez nie popieraja, to kto popiera? No wiesz, przeciez skads sie musi uzbierac ten procent. Bo wiesz, ja to jestem z tych logikow propisowskich ale dodawac liczby to my jeszcze po stronie pisowskiej umiemy.

    2007-10-01 12:31screwdriver0469
  24. Grzesiu!

    Z Twego postu równanie jasno mi wynika:
    PO=PIS-Chamstwo+Logika

    2007-10-01 13:14Radecki067
  25. grisza zrozum Nicponia

    no ty urodziles sie wczoraj, oni wszyscy tak na zarty. to sa wszystko takie sobie psikusy, mruganie oczkiem.

    Mowi Polska Solidarna - mruga oczkiem - mysli 'i tak nie dam ani grosza gornikom'
    Mowi Bartoszewski to stary piernik - mysli 'zaprosze go na 11 listopada'

    To wszystko iluzja, gra swiatel i poglosu. Wsio by kupic ciemny lud

  26. grześ

    wpadłem tu na chwilę z BBO i widzę post do jakiegoś"Griszy".To na Ciebie tak wołają?:):):)

  27. Odpowiadam.


    Kriskul, Bender naszym przyjacielem jest:)

    Panie Igła, dobrze, że chociaż pan zauważa me propisowskie odchylenie:), staram się z tym walczyć.

    Panie Igła, no zła UE nas dofinansowała, więc niemieckie tyż, nawet niemieckie żarcie musiałem jeść.
    usuń

    Panie Y.Grek, epitetów nie widzę dalej, w sprawie, że Bartoszewskiemu jako kulturalnemu nie wypada, no cóż, premierowi, prezydentowi też wiele nie wypadało, ma pan im to za złe, bo nie widziałem jakoś krytyki braku kultury prezydenta premiera czy innych polityków PiS ze strony pisowców, a przykładów multum.
    usuń Podwójne standardy więc czy od premiera i prezydenta nie należy może za wiele wymagać?

    Omszały Głaz, w końcu Polska to kraj paradoksów, oksymoronówi i innych dziwnych zjawisk.

    Wiki 3, można, twoi ideowi pobratymcy są w tym ekspertami, o szczegóły zapytaj ich więc.
    Azraelu, no zgadzam się

    Jerry, a ze mną nie chcesz gadać, tylko z Arturem, no czuję się olany, ale rozumiem, że twą miłością (nieodwzajemnioną) to tylko RRK jest, czasem Majora zaszczycasz, nie tam mnie.

    Grzegorzu, jak miło gościć imiennika, niestety ortografia słabo, ,,mózg", mój drogi, nie muzg. Poza tym Tusk płaci mnóstwo mi, najwięcej za to, że uważam go za nieduacznika, a Platforma mnie rozczarowuje, co zresztą w komentarzach obwieszczałem, PO jednak jako nijaka partia do tekstów mnie nie inspiruje , co innego PiS:)

    Giena, nienawiści tu nie ma w ogóle, jeśli ją odbierasz, to przykro mi, ale naprawdę nie przesadzajmy, ten tekst nawet ostry nie jest czy zbyt złosliwy.

    KaZet, enigmatyczny żeś:)

    Grzegorzu, a ja myślę, że jak jesteś inteligentnym facetem ( w końcu mój imiennik żeś), to ty zrozumiesz kiedys, że się kompromitujesz, nie popieraniem PiS-U, bo to wybaczam, choć nie rozumiem, ale swoimi tekstami tu w salonie, które najczęsciej są po prostu słabe, często głupie, czasem chamskie, więc ci życzę, byś zrozumiał

    Y.Grek, czepia się pan, tekst jest wyrazem negatywnych emocji, ale delikatnym wyrazem, nie ma tu nienawiści, od nienawiści jestem wolny, naprawdę, choć nie zamierzam pana przekonywać, p[roszę przeczytać tak pozostałe ponad 60 kilka moich tekstów w blogu, to pan zobaczy.

    KaZet, masz rację, skąd wiedziałeś, ale od pewnego czasu uważam salon za smietnik, więc mi się nie chciało, ale mozna pisać w ciemno, bo niektórzy są tak przewidywalni..

    Kopyrda, też nie rtozumiem.

    KaZet, Azraela jak może zauważyłeś nie mam w polecanych nawet, co nie znaczy, że go nie czytam i czaęsto się nie zgadzam, w sprawie UKSW ty masz rację, szczególnie, że takie pisanie o jakiejś uczelni obraża studentów, a że ja po uniwerku prowincjonalnym, co w rankingach słaby, więc nie lubię takiego rodzaju snbobizmu i wyższości z jakim Azrael pisał o UKSW.

    Screwdriver, popierają i wykształceni i niewykształceni, tak jak kazdą partię, mitem zaś jest to, że PIS niby tak dobrze rozumie potrzeby ludzi, jest im bliski i takie tam ściemy.
    Grzesiu!

    Radecki, e tam, PO to tyż mnie nie przekonuje...
    Hamiltonie, no masz racji, pozory, gra pod publiczkę, ale o Nicponiu nic nie pisałem, zresztą Artura M. Nicponia nie uważam za typowegopisowca, poza tym on w przeciwieństwie do wielu tu pisac umie, więc go już jakoś tam automatycznie lubię.

    KaZet, nic o tym nie wiem, pytaj Hamiltona.
    Pzdr dla wszystkich.

  28. Vlad, odpowiem póxniej,

    bo się rozpisałeś, a ja znikam na czas pewien.
    Pzdr

  29. Vlad, odpowiadam./

    ,,Bartoszewskiego nie obrażano - podpisał wraz z ubeckimi agentami list deprecjonujący własne władze."

    Kto był ubeckim agentem i na kogo są dowody? Poza tym, jesli to ubeccy agenci, to czemu ich nie wskaże się po nazwisku, tylko mówi ,,większość byłych ministrów spraw zagranicznych

    ,,Sam siebie w ten sposób obraził, przekreśliwszy swe przeszłe zasługi."
    Dla mnie krytyka władzy, jeżeli jest zgodzna z sumieniem czyjejś osoby jest naturalna, nie widzę, by tu w jakiś sposób przekreslił zasługi.

    No nie obrażaj ludzkiej inteligencji takimi kłamstwami.


    No dla mnie to fakt, takie mam wrażenia, nie jestem w nich osamotnionych, tylko nie pisz, że to wpływ ,,GW", wystarczy po prostu posłuchac słów premiera i tego, jak i co wypowiada, by mieć takie zdanie.

    "Jak Ziemkiewicz obraża wszystkich, którzy osiągnęli więcej niż on, (a o to nie trudno:))"

    No, wiesz, że to trochę satyrycznby akapit, czego się nie robi dla potrzeb tekstu, choć poważnie mówiąc naprawdę uważam RAZ-a za frustrata, megalomana i misjonarza, o misjonarzach zresztą niedługo napiszę tekst. Taki mój autorski podział na błaznów i misjonarzy, w sumie pewnie dwa teksty się z tego urodzą.


    ,,A co ty właśnie robisz w tym tekście jak nie kłamiesz tylko po to by dokopać?"


    Jak dla mnie interpretuję wydarzenia i komentuję, nie tworzę wirtualnych faktów jak niektórzy , którzy piszą że BArtoszewski tworzył z UB państwo, cz pisza bez dowodów, że Owsiak robi przekręty, a argumentem na przekręty jest ich odczucie, że owsiak to lewackie ścierwo czy jakoś tak. Przykłady w dodatku z SG salonu 24.

    ,,Uosobieniem to moze nie, niemile zaskakującym przykładem raczej."

    No to jeśli mamy mieć takie wysokie standardy, to co powiedzieć o tekstach JK np?


    ,,Sztucznie?
    Bracia, Macierewicz, Romaszewski, Gwiazdowie, Walentynowicz, Wyszkowski, Dorn, Naimski, Wildstein i tym podobni to sztucznie wykreowane antykomunistyczne legendy?"

    Trzech z tego towarzystwa wymieniłem, Wildstein raczej twarzą PiS nie jest, pozostali tyż z różnych względów poza Dornem nie jest. Twarzami PIS-u są Gosiewski, Kurski, wasserman, Kuchinski, Brudzinski, Szczypinska , odstatnio PiS ma przyjaciół jak Sobecka, Bender itd. Z nich to chyba tylko Jacek Kurski miał coś wspólnego z opozycją w PRL, zresztą jako jedyny chyba z nich grzeszy też inteligencją.

    ,,Jak widać po Tobie antypisowcy nie lepsi."
    No nikt nie jest wolny od zła, że tak filozoficznie stwierdzę.

    No podlegają, czego przykładem niezwykle skuteczna propaganda PiS:), RM, od dłuższego czasdu ,,Rzepy", TVP.
    Pzdr

  30. >Grzesiu

    Czytam różne pisowskie komentarze, czytam i nadziwić się nie mogę ich miernocie.
    Jedynie Rozwadowski napisał coś co ma jakiś sens, jedynie z jego tekstem da się jeszcze jakoś polemizować. W ogóle Rozwadowski czasem mnie pozytywnie zaskakuje.
    Cała reszta wpisów swym poziomem, stylem, ortografią i stopniem skomplikowania nie odbiega od napisów na murach tworzonych przez uczniów niższych klas szkoły podstawowej typu: Gżeś jest gupi.

    Po co wypisywać coś takiego? Czym ci ludzie chcą przekonać innych do swoich racji?
    Żenada i tyle.


    2007-10-01 18:32Delilah01533
  31. grzesio

    Co do uniwerkow i kompleksow. Wszyscysmy pewnie po slabych uniwersytetach (ci co studiowali w Polsce). Co to ma znaczyc? UW jest moze w 4 setce na swiecie. Masz ty pojecie gdzie zyjemy?
    Co za roznica czy UKSW jest w 7 setce. logarytm ten sam. Wszyscysmy z nedzy powstali. Jak ktos po uniwerku w 4 setce sie smieje z kogos w 7 to sam sie powinien zastanowic nad soba z kogo sie smieje.


  32. Hamilton

    No to "kopnij"się z tym do azraela:)

  33. Grzesiu, ano prawda....

    PiS i logika to sprzeczność sama w sobie. Jak to się zmieni to w cuda zacznę wierzyć;)
    Ale nie bój wodza, będzie jeszcze gorzej..... ich stać na o wiele więcej kłamstw i manipulacji;)

    Pozdrawiam mocarnie

    2007-10-02 09:42Izra437Mój jest ten kawałek podłogiwww.izrafel.salon24.pl
  34. Odpowiadam

    Delilah, no bo Vlad vel Rozwadowski to inteligentny i ciekawy komentator , tyle, że stoi po złej stronie mocy:)
    A co do tego, po co pisowscy( i nie tylko) komentatorzy wypisują bzdury? No bo niektórzy nie mają poza bzdurami i agresją nic do powiedzenia/przekazania.

    Hamilton, racja.
    Izra, będzie gorzej, ale będzie i lepiej, a nie lepper to już było.:)
    Pozdrówka

  35. grzesiu

    Łał!!! Aleś się bojowy zrobił. Nie poznaję kolegi. :):):)

    Twoje zadziwienie pewną "logiką" podzielam. Rzuć okiem na wyniki ostatniej sondy Jacka Ka. Też ją pokazuje.

    Mnie też się zbiera. Przy najbliższej okazji znów będzie polityka.

    Aha, i odpowiedziałem Ci u siebie, prosząc o coś. Rzuć okiem w wolnej chwili, jeśli możesz.

    Pozdr.

  36. @Grześ

    Kłamię, manipuluję i naginam rzeczywistość, a w dodatku, z moim nędznym tytułem doktora, jestem ciemnym ludem, czyli wyborcą PiS;)

    Ale nie o tym chciałam. Grzesiu, Marta u mnie na blogu rzuciła hasło Salonowej wyprawy w góry. Można by kiedyś zrobić wyrypę np. w Bieszczady. Co o tym sądzisz?

    Pinus Mugo

    2007-10-04 22:13sosenka0355
  37. P.S.

    Jak widzisz, podkpiwam sobie z epitetów, ale łagodnie, bez złośliwości. Nie mam zwyczaju się wyzłośliwiać..
    Pozdrawiam.

    2007-10-04 22:15sosenka0355
  38. Popisowcze,

    ja i fachowe rady w sprawie pisania tekstów?
    No co ty, chyba żartujesz, ja nie umiem pisać za bardzo a juz tym bardziej radzić komuś jak pisać, poza tym jestem w stanie zmęczenia psychofizycznego i choroby, więc intelektualnie słabo ze mną.

    Sosenko, no co ty, wiesz, że trudno napisać tekst bez uogólnień, wiadomo, że pisząc ,,pisowcy" nie mam na mysli wszystkich wyborócw PiS a ni nie twierdzę, że każdy musi akurat wykazywać się taką logiką.
    W sprawie gór, kiedyś tak,ale obecnie to ja z domu nie mam sił wyjść, bom zakatarzony, z bólem gardła i głowy, i w ogóle lipa.
    Pzdr

  39. Grześ

    a ilu PiSowczyków Ty poznał, wysłuchał, rozmawiał i dyskutował, że w tytule walisz takim kwantyfikatorem... ?

    No i jeszcze jedno. Ci pisowcy to kto: członkowie partii, sympatycy, Ci którzy pisują.. .

    Więc na mój gust poczytałes kilka wypowiedzi i już przyśniło Ci się, żeś "poznał".. .

    Po części tylko... .

    NAwet to porównanie kto jest przeciw ZOMO a kto jest tam gdzie ZOMO wyrwałeś na mój gust z kontekstu... .

    A już ten wniosek:

    " W ogóle pisowcy lubują się w kłamstwie, manipulacjach i naginaniu rzeczywistości.."""

    To już populizm i propaganda na całego.

    O Grzesiu, Grzesiu... . Ta podróż do Niemczech Cię niczego nie nauczyła, że tak szastasz "kwantyfikatorami".. .

    Może zacznij na początek od definicji "pisowczyka" aby było wiadomo kogo opisujesz.





    2007-10-05 14:55poldek lub staszek... .1432597"Każdy kto wierzy myśli - wierząc myśli i myśląc wierzy.. ".www.poldek34.salon24.pl
  40. @SProstowanie

    może nie: "niczego Cię nie nauczyła" ale: nie tak wiele jakby się chciało spodziewać.. .

    Pozdro!

    2007-10-05 14:57poldek lub staszek... .1432597"Każdy kto wierzy myśli - wierząc myśli i myśląc wierzy.. ".www.poldek34.salon24.pl

archiwum postów »

PnWtŚrCzPtSoNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31