Dziwnie, znaczy dziwię się ja (mam nadzieję, że jeszcze dziwić się wolno).
Otóż tak, wszyscy znamy tę historię (histerię?), był sobie zły PiS, założony przez dwu złych i okrutnych braci, bracia do rządu wzięli se chopka roztropka Andrzeja Lepieja oraz Romana Wielkim zwanego.
Dodatkowo Roman ów Wielki edukatorem słynnym, bezwzględnym i srogim został.
W czasie rządów owych braci bywaly w kręgu ich wspólpracowników osoby wręcz zbrodnicze jak Zbysław ,,Te wredne konowały nie zabiją już nikogo” Ziobro i jemu podobni.
Jednak choć kraj pogrążony w smucie wielkiej, zacofaniu i sromocie trwał, to była alternatywa i był ratunek.
Ratunkiem był mąż uczony, rozsądny i sympatyczny, o niestety niepolskim i infantylnym imieniu Donald.
jednak ów feler czyli imię nie przeszkadzało Polakom i udało się zarazę zwalczyć i do władzy oświeconych wybrać, wspólną nadzieję wykształciuchów, wykształconych, młodych i pięknych.
Niektórzy choć nadziei w Donaldzie i świcie zbytniej nie pokładali, to zniesmaczeni rządami braci zagłosowali, nadzieję mając, że PeŁo choć nie ich marzenie, to chociaż partią rozsądną w miarę i niegłupiejącą będzie, bez głupawych pomysłów, bez wyskoków itd.
Dobrze, jest teraz teraźniejszość, bajka zła dobiegła dawno końca, mamy wymarzone rządy.
I co?
I lipa panowie i panie.
Donald Tusk się kompromituje bredzeniem pod publiczkę o kreaturach, chemicznej kastracji i pedofilach (nie wnikam tu w sprawę kastracji, jej za i przeciw, wnikam w gadanie pod publiczkę i wykorzystywanie tragedii do załatwiania se poparcia naiwnych)
Ministrowie Donalda mają pomysły niczym Roman Wielki a Srogi, jak nie nauczycielom każą dzienniki pisać, co w domu robią i czy na pewno zajęcia przygotowują, to chcą kobiety w ciąży rejestrować.
W dodatku jak zwykle (z ważniejszych spraw) w ostatniej chwili rząd wysyła UE plany restrukturyzacji stoczni i może być z tego jaka motka i finansowe straty.
Wcześniej poseł PO, Zbigniew zresztą, wsławił się gadką, że na PiS to w zakładach dla psychicznie chorych głosują.
Jednym słowem hucpa, PiS bis, pseudokonserwatyzm, szukanie na siłę poparcia, nicnierobienie i głupie wypowiedzi.
I co?
Znowu to samo?
Miało byc tak pięknie a wyszło jak zwykle?
A i to do was, szanowni zwolennicy PO (Mireksie, Tarantulo, Stary, RRK), co wy na to?
No Mireks się przejechał po pomyśle rejestracji ciąż, ale tak, by dowalic i PIS-owcowm. W salonie Major tyż się przejechał, ale by dowalić kościołowi, Terlikowskiemu i pisowcom.
A przecież widać wyraźnie, że gdyby okrutni bracia mieli takie pomysły i takie zachowania (choć mieli podobne), to krzyk o totalitaryzmie, głupocie, ignorancji ichniej by się od gór po morze rozchodził, a i do zachodnich gazet się przedostał.
P.S. Tekst nie jest żadnym moim nawróceniem, dalej nie lubie PiS,prawaków, i będę im dowalał czy się wyśmiewał, jak uznam, że tak trza.
Ale mam wrażenie, że trza na ręce obecnej władzy spoglądać, bo to teraz oni rządzą i ichgłupie pomysły lub brak mądrych mają wpływ na nasze życie, nie działania PiS.
komentarze
Znasz stary
to co śpiewała bodaj Moskwa?
“Spytaj milicjanta, on ci prawdę powie?”
U nas jest pluralizm.
Igła -- 12.09.2008 - 15:38Niech ci odpowiedzą Mireks, Stary albo RRK.
Na zdrowie.
Oj, Igło,
no co chcesz, pytam tych, których uważam za zwolenników PO (siebie nie uważam), by wyjasnili, co robi ta niby cudowna partia.
Sam na nich głosowałem, ale w ramach sprzeciwu, nie z przekonania.
pzdr
P.S. No i co nie ma pluralizmu?
grześ -- 12.09.2008 - 15:42Grześ piszący teksty jak pisowiec, źle ci?
Bo jak się wkurzę, to w nocy napiszę za co lubie braci Kaczyńskich, a za co cenię?
W dodatku by cię wkurzyć, przywołam częsciowo propisowski artykuł twojego ulubieńca, Jacka Żakowskiego.
Tylko mi tu prosze zaraz nie bluzgać na niego:)
No.
Z pana, Grzesiu
to się robi stara, patriotyczna pierdoła w wieku post-emerytalnym i na dodatek sympatyk NSZ.
Igła -- 12.09.2008 - 15:55O !!
Spoko, Grzesiu
jeszcze zatęsknisz za “brzydkimi braćmi”.
Artur M. Nicpoń -- 12.09.2008 - 16:13To tylko kwestia czasu.
Arturze, może byc gorzej,
bo ja mam wrażenie, że za Giertychem zatęsknię:)
pzdr
grześ -- 12.09.2008 - 16:17Kóniec świata i okolic!
żeby Grzesiu do pionu PeOwiaków postawił :-)
s e r g i u s z -- 12.09.2008 - 16:17Niby maruda, a jak się odwinął, to Panie, nie ma co zbierać.
I jeszcze elegancko.
No, gratulki!
;-)
Sergiuszu,
no czasem trza postawić sprawę jasno, szczególnie, że np. próbowałem niedawno pokłócić się z RRK i dowiedzieć się, co ten rząd właściwie robi:
http://tekstowisko.com/ererka/56186.html
Ale nie za bardzo wyszło, zresztą nikt się nie dołączył, a że przybyło od tego czasu powodów do czepiania się PO, no to napisałem.
Pewnie były od początku, ale jako że nierzbyt rozpolitykowany jestem, to dotychczas nie pisałem za bardzo.
grześ -- 12.09.2008 - 16:25Grzesiu,
to właśnie mam na myśli, że choć nie piszesz o polityce na codzień, to jak już napiszesz, to napiszesz, no.
A Pani Renata już nie umknie z wymigiwaniem się od krytyki rządów PO. Nawet sam Rokita już nie pomoże. Ale o kotach Pani Renata opowiada wspaniale, to zawsze podkreślam.
Widzę jedną dobrą stronę tego, że PO daje, za przeproszeniem, dupy. Otóż może w końcu nadejdzie taki czas, że jak człowiek powie dobre słowo o Prezydencie Kaczyńskim to nie dostanie z automatu łatki PiSowca, a jak z kolei powie złe słowo o JarKaczu, to nie zostanie od razu wyzwany od komuchów.
Innymi słowy, są szanse, że w cenie będzie myślenie własną głową, bez pomocy telewizora.
Pozdrowienia
s e r g i u s z -- 12.09.2008 - 16:37Grześ
tęsknota za Romkiem trąci zwyrodnialstwem. No ale jak się patrzy na tę Hall- rany boskie!!!
Artur M. Nicpoń -- 12.09.2008 - 16:38Cześć Artur,
tak w ogóle :-)
s e r g i u s z -- 12.09.2008 - 16:41Zawsze wierzyłam
że Grześ kiedyś wyjdzie na ludzi. Trzeba co prawda jeszcze nad nim popracować, ale to bardzo przyszłościowy młodzieniec ;)
A tak w ogóle to PO nadaje się na szarą maść do d…, a może nawet na to też nie.
Delilah -- 12.09.2008 - 18:38Oj, Delilah,
spadaj no.
:)
Ja piszę od początku wg samych kryteriów i wg tych samych zasad, że czasem to się nie podoba jednej stronie, czasem drugiej?
Nie moja sprawa.
Pewnie nieraz jeszcze będzie tu czepianie się PiS czy tzw. ,,prawicy”, choć akurat rzadko w ogóle jest o polityce.
pzdr
grześ -- 12.09.2008 - 18:42Szanowna Deliilah
Kobiety już od dawna wyczuwały drzemiącą w Grzesiu ( 3 ) siłę.
No i on w końcu się pokapował.
Igła -- 12.09.2008 - 18:43Igła, kolejny no,
kurde, wiem, że fascynuje tu wielu osób, ale co to pod każdym tekstem moim ma być gadka o mnie?
grześ -- 12.09.2008 - 18:44To po co ja ten hyde park otwierałem?
No.
pzdr
Grzesiu, nie gorączkuj się tak bardzo:)
Chyba dobrze, że Cię chwalą, nie?
I nie ma nic dziwnego w tym, że nie trzymasz się jednej opcji jak pijany płota, bo to dopiero byłaby jakaś paranoja.
Delilah -- 12.09.2008 - 18:50>Waleczny Igło
Czy on się pokapował to nie jestem pewna. Widzisz przecież jak wierzga:)
Delilah -- 12.09.2008 - 18:52Delilah,
nie widze powodu do chwalenia, bo nie widzę nic nadzwyczajnego w tym tekście.
No, a zresztą jak napisałem Staremu, ileż można pisac o PiS i się czepiać ich, jak się dzieją rzeczy na bieżąco, do których warto się odnosić.
pzdr
grześ -- 12.09.2008 - 18:55Też biorę poprawkę,
że to prowokator jest?
Igła -- 12.09.2008 - 18:56Tym bardziej, że łasy na kobitki.
Prowokator?
A w życiu! Przecież Grześ to ucieleśnienie poczciwości. Zawsze pisze to co myśli.
Delilah -- 12.09.2008 - 19:11A dla kobitek tez nie zawsze jest miły, sam widzisz, Szanowny Igło, ja go chwalę i dopieszczam, a on mi “spadaj”. No czarna niewdzięczność i tyle. Może jak zmienię taktykę i zacznę mu kota gonić to będzie milszy.
Znaczy...
Trza go pod włos?
No ale on Gwiazdor jest.
Igła -- 12.09.2008 - 19:17Netowy.
Nawet Nicpoń łazi za nim i mu kadzi.
Taaa,
co tu się dzieje, wczoraj limeryki do siebie wzajemnie niby niemiłe piszą, dzis niby że o mnie gadają.
Igła&Delilah, proszę nie flirtować ze sobą na cudzych blogach:)
grześ -- 12.09.2008 - 19:20O, i co wy na to?
O właśnie!
Gwiazdorstwo to jakoś mi sie źle kojarzy. Tylko patrzeć, jak nam Grzesia porwą do jakiegos “Tańca z gwiazdami” albo innej rewii z piórami. A później sesje zdjęciowe, wywiady, reklamy, skandale, celebrities, Doda…
I z kim ja wtedy będę gadać, ja się pytam?
Delilah -- 12.09.2008 - 19:26Grzesiu, wredoto!
Jeszcze zatęsknisz!!!!
Idę sobie…
Delilah -- 12.09.2008 - 19:31Taaa,
ja i gwiazdorstwo, oj, dziwny dzień, różne rzeczy czytam o sobie na TXT
:)
Może już sobie pójdę cuś zjeść a potem jaki fgilm obejrzeć.
Pozdrówka i już za wami tęsknię.
grześ -- 12.09.2008 - 19:48o biały człowiek się pojawił :)
za Kaczorami nie tęsknię
za Romanem Wielkie G nie tęsknię
za białym człowiekiem nie tęsknię
za Donem też tęsknił nie będę
jedyne za czym tęsknię to oranżada w butelce na kabłąk i stary niemiecki trasz metal … tego pierwszego już nie będzie to drugie zaraz sobie włącze
I zaczynamy od gis. Od gis? Tak, od gitary.
Docent Stopczyk -- 12.09.2008 - 20:40Grzesiu
trzeba się podroczyć :)
zasadnoczo masz sporo racji ale…
jakby premier nic nie powiedział to byłoby źle że nie interesuje go to czy tamto
innymi słowy tak głupio i tak głupio, wybrał pierwsze głupio.
Posłami to juz dawno nalezy się przestać zajmowac i nie słuchac co mają do wybredzenia
Polityka robi się tylko między rządem a prezydentem, pomijając na sek. jej jakość,
jak widac z doświadczenia ost. miesięcy parlament nadaje się do bitki. Onli
Hallowa to ewidentny zderzak przeciwko ZNP, a że ZNP to hhh, beton post-komuszy, to niech sobie grandzi
pozdrawiam
pozdrawiam
prezes,traktor,redaktor
max -- 12.09.2008 - 21:06Docencie, to nie kwestia tęsknoty,
tylko tego, że PO nie ma nam nic więcej do zaoferowania niż PiS.
A w sumie nawet mniej, bo tamci byli momentami bardziej autentyczni a ci przypominają akwizytorów i mdłych panów z reklam proszku do prania.
Pseudopięknych, pseudomądrych, w ogóle pseudo…
pzdr
P.S. A jesli chodzi o Artura, to ja bym chciał by był bardziej aktywny u nas, tak jak np. by Major też był aktywny, bo brak na TXT ,,fighterów”.
grześ -- 12.09.2008 - 21:10Dużo świetnych tekściarzy, ale brak troche osób, co by ożywiły czasem i zrobiły jakiś ferment.
Max, ja mam wrażenie,
że premier nie jest od gadania, a to już nie pierwsz ajego głupawa wypowiedź, ta o sędzi Webbie tyż za mądra zbyt nie była.
Hm, mam wrażenie, że minister edukacji powinien miec jakąś koncepcję, poza tym jaki zderzak, co ona takiego zrobiła, by wpływy ZNP ograniczyć czy jakoś edukację zreformować?
Zresztą czytasz sajonarę, który monitoruje jej dzialałność:) i raczej zbyt pozytywnie jej nie ocenia.
A co sadzisz o pomyśle pani Kopacz?
Bo to przecież małpowanie pomysłów LPR.
Nie dość,że głupie to i niewłasne.
pzdr
grześ -- 12.09.2008 - 21:13grześ
he, he Jarek jak coś powiedział to rzewczywiście inny kaliber to miało
generalnie widać jedno: Tusk się zminia i się uczy rządzenia dopiero i to widać
nie wiem tylko czy to grzech czy cnota
fajnie podsumował to odys
http://tekstowisko.com/comment/574551/Sergiuszu
Chodzi mi o to, że Donald, jako mistrz adaptacji i przystosowania, może nas zaskoczyć. Popracuje ze swymi specami, i jak będzie trzeba, to tak szablą zacznie trzaskać, wąs sumiasty zapuści, ostrogi wdzieje, że stanie się żywym wcieleniem Piłsudskiego i Mościckiego jednocześnie. I będzie maił poglądy, że ho-ho. Takie jak trzeba. A my nawet nie zauważymy, kiedy to się stanie. Toż on już był liberałem, soc-liberałem, ko-liberałem i konserwatystą.
To Lech Kaczyński nas nie zaskoczy. Bo on, dzięki wytężonej pracy sztabu speców, najwyżej nauczy się uśmiechnąć od czasu do czasu.
Że na dziś? Na dziś — do wyborów daleko. Dla Donalda tym lepiej im bardziej jest bez poglądów. Bo jakby jakieś miał, to a nuż ludzie by zapamiętali i potem trudno by odwrócić. Więc — Bogu świeczkę i Diabłu ogarek.
Przykład: Sikorski w Tbilisi. Wysłany przez Tuska. Że niby z prezydentem, jakby co. Albo, wprost przeciwnie — że prezydenta szurniętego pilnował. Wybierz co wolisz.
Jeśli mu autostrady choć trochę wyjdą (no niech podłączy Warszawę) i kilka boisk — ma duże szanse.
co do Hall,
jasne że ma kontrowersyjne pomysły, nom ale ja np. popieram puszczenie 6 latków do szkoły
popieram pomysł o wypierdzielenie kuratorów na zbity ryj
jasne że się wygłupiła z lekturami na przykład, dzienniczkami dla nauczycieli
ale nie wciąga ideologii do szkoły, miota się fakt, odejdzie w niesławie albo za parę lat docenimy to co przygotowała,
tutaj czasu trzeba
a ZNP pójdzie w odstawkę jak em. pomostowe zabiorą
pozdrawiam
max -- 12.09.2008 - 21:22prezes,traktor,redaktor
>grześ
mało Ci Krka? BxCz to ta sama liga … :)
I zaczynamy od gis. Od gis? Tak, od gitary.
Docent Stopczyk -- 12.09.2008 - 21:38Max,
Odys ma rację, ale czy bycie ,,człowiekiem bez właściwości” jest takie dobre?
W polityce może tak, ale w sumie nie musi mi się to podobać.
Co do Hall, wiesz, pomysły to nie wszystko, Giertych tez miał np. sensowny pomysł z wprowadzeniem filozofii do szkół.
Ale jako minister ogólnie się nie sprawdził.
A z tymi 6-latkami, to szczerze mówiąc nie mam zdania, znaczy nie wiem (nie jestem ekspertem od metodyki a już tym bardziej o tej wczesnoszkolne) i się zastanawiam czy ten rok wczesniej pójście dużo zmienia czy nie?
W sumie nie mam zdania.
Wiem,, że nie może to być robione tak na odwal się, tylko powinno być przygotowane odpowiednio.
pzdr
grześ -- 12.09.2008 - 22:23grześ
piszemy o wycinkach pracy, to tak dla porządku
pracy albo jej braku w sumie:))
kiedyś w “Polityce” było takie fajne i uczciwe (o dziwo) podsumowanie rządu PiS przez dwa lata (wiem wiem gadamy o PO) no i tam były wszystkie dziedziny i trzy światła czerwnoe, żółte i zielone,
dobre do oceny to było
i jakby tak rzetelnie zrobić to z PO to i w sumie gadka lepiej i merytoryczniej by szła
a tak to przyklejanie łatek idzie (no i w PiS też szło nie ma to tamto)
:)
prezes,traktor,redaktor
max -- 12.09.2008 - 22:30re: Co się dzieje z PO?
Z góry przepraszam wszystkich komentujących, ale nie mam czasu czytać komentarzy, jedynie notkę Grzesia – to może i będę się powtarzał.
Torlin -- 13.09.2008 - 07:54Ja od samego początku mówię, że PO to jest PiSBiS. Kongres Liberalno – Demokratyczny był członkiem założycielem Stowarzyszenia “Porozumienie Centrum”, cała kłótnia była w blogu z Panem Waldemarem Kuczyńskim, który mnie przekonywał, że jest to partia monteskiuszowska. Ja mówiłem, że są to uciekinierzy z Unii Wolności żądni władzy, pieniędzy i blichtru. Kaczyński nie zdaje sobie sprawy, jak on wspaniale działa na rzecz PO i Polski wetując wszystko, bo ta partia (PO) ma takie same pojęcie o rządzeniu jak poprzednicy I tu prawica na mnie wsiądzie, ale wynika z tego, że jedyne partie, które coś zrobiły w Polsce istotnego i ważnego – to w pierwszym okresie Unia Demokratyczna z ZChNem i SdRP, a później AWS z Unią Wolności i SLD.
Te dwie partie: Unia Demokratyczna (Unia Wolności) i SdRP (SLD) miały coś wspólnego ze sobą, w pierwszej byli idealiści niezwracający uwagi na osobiste korzyści, drudzy postępowali przyzwoicie z powodu “bo im mniej wolno”, chcieli dobrym postępowaniem zatrzeć wspomnienia. W dalszym ciągu mówię, że moim marzeniem jest partia: Balcerowicz, Olechowski i trzeźwy Kwaśniewski. Oni by zrobili wreszcie porządek.
Każdemu wolno marzyć. Ale Grzesiu, polityka mnie znudziła.
Ooo!
Oooo! Widzę, że nie tylko ja tęsknię za Unią Demokratyczną, partią której moim zdaniem było najbliżej – przynajmniej pod względem ideałów – do tej Solidarności z lat 1980-81. Ale cóż... to se ne vrati. Lat temu ileś kiedy tłumaczyłem pewnej osobie, że idzie o honor, ta mi odpowiedziała: “Co mi po honorze, kiedy g… w worze?” I nie ma co się łudzić – większość elektoratu tak myśli. Na szczęście nie ma tutaj obowiązku podporządkowywania się większości :)
Onufry Zagłoba -- 13.09.2008 - 09:35A co robić? Pozostaje nieustanne patrzenie władzy na ręce, tak jak Grześ radzi. To będzie z pożytkiem i dla nas, i dla władzy.
grześ
PiS więcej gadało jak robiło. PO więcej gada jak robi. różnica jest taka, że Bracia byli na wojennej ścieżce, a Donek się szczerzy. Po owocach ich poznamy.
Co do Hall?
Podwyżkę zrobiła większą po trzech miesiącach niż PiS nawet Romkiem przez dwa lata. Zero Tolerancji wywaliła i … tyle
W zamian na łapu capu chce wcisnąć sześciolatki do szkół gdy Skandynawia (uchodząca za modelowy przykład funkcjonowania oświaty) wycofała się z pomysłu i tam szkołę zaczynają siedmiolatki.
W zamian majstruje bez sensu przy lekturach. W zamian bez ładu i składu kombinuje by zmienić coś w zawodzie nauczyciela wprowadzając więcej zamieszania niż faktycznych zmian.
Czyli modelowy przykład ministra tego rządu. Medialny szum, a efektów jak nie było tak nie ma. Mają za to mieć jesienne przyspieszenie :))
sajonara -- 13.09.2008 - 09:49Igła
Z tym milicjantem to Dezerter
sajonara -- 13.09.2008 - 09:55Sajonara, fakt,
nie zauważyłem pomyłki Igły.
pzdr
A co do pierwszego komentarza, zgadzam się co do oceny ministrów, z tymi 6-latkami zastanawia mnie czy naprawdę to daje aż tak dobre efekty o jakichś się mówi.
Muszę chyba z kimś pogadać co się zna albo coś poczytać na ten temat.
pzdr
grześ -- 13.09.2008 - 09:58Torlin&Owczarek,
Torlinie, no w sumie tylko że Kwaśniewski to trzeźwy może być trudny do zlokalizowania:), zresztą ja jakoś nie wierzę, by on teraz coś w polityce osiągnął, Tusk (a i Olejniczak) w jakiś sposób naśladują wizerunkowo Kwaśniewskiego, którego nie lubiłem , bo dla mnie był politykiem nijakim i obrotowym, znaczy bez swoich poglądów.
pzdr
grześ -- 13.09.2008 - 10:01A kto poza minister mówi
że dobre jest posłanie do szkół sześciolatków??
Przecież tu o kasę chodzi, a nie o sześciolataki. Trzeba będzie porobic nowe plany, nowe programy nowe podręczniki. Kasa jest do zrobienia i za koncesje się pobierze odpowiednie profity, a Unia sypnie na te przemiany społeczne. Pokaże się, upowszechnianie wychowania przedszkolnego nie budując przedszkoli tylko wyganiając jeden rocznik do szkół gdzie jest trochę więcej miejsca i łatwiej upchać, bo też standardy opieki są inne (czytaj tańsze).
sajonara -- 13.09.2008 - 11:00Grześ
A to się porobiło!
Jeszcze trochę i stracę tak miłego przeciwnika.
Pozdrawiam
wiki3 -- 13.09.2008 - 11:23Sajonara,
nbo sżłyszałem (czytałem) takie opinie, że to jest bardzo korzystne dla dzieciaków jak ten rok wcześniej do szkoły pójdą.
Nie pamiętam niestety kogo.
Wiki3, e tam, tak źle nie będzie, zresztą my się o bieżącą polityke nie kłócilismy chyba, raczej o rzeczy typu ideologia czy światopogląd, a ten mi się nie zmienia.
Zresztą ja nigdy nie byłem jakimś ,,wyznawcą” PO.
pzdr
grześ -- 13.09.2008 - 14:29Grzesiu
Bo PO podobnie jak PiS nie ma kadr. Dlatego w PR idą. Albo nie. W każdym razie chciałem wyjść na mądrego, heh…
Human Bazooka
Mad Dog -- 13.09.2008 - 16:59No i wyszedłeś,
prawie:)
Ale czuję że masz rację.
pzdr
grześ -- 13.09.2008 - 17:25a kto ma kadry??
kadry nie pchają się do polityki
sajonara -- 14.09.2008 - 08:00Grześ
Nie jestem zwolennikiem Platformy. Jestem przeciwnikiem obskurantyzmu, kołtuństwa i komunizmu w kazdej postaci. Także pobożnej.
Ale PO uważam za o niebo lepsze od PiSu bo:
-nie dzieli Polaków na wykształciuchów i niewykształciuchów;
-nie urządza idiotycznych sporów na arenie międzynarodowej;
-nie wprowadza “ludzi o marnej reputacji” do władzy;
-nie stara sie udowodnić, że jesteśmy oblężona twierdzą;
-nie stara się wyjaśniac niepowodzeń wszechogarniającym układem;
-jego eksponenci nie są komiczni i posługują się językiem polskim a nie knajackim narzeczem.
Gdyby jeszcze nie robił głupot, o których piszesz byłby idealny. A jak jeszcze coś zrobi, bedzie noszony na rękach. Na zasadzie kontrastu.
Stary -- 14.09.2008 - 08:59Sajo
Ale co to ma do rzeczy?
Skoro PO, podobnie, jak poprzednicy nie ma kadr, wywołuje zadymę.
Human Bazooka
Mad Dog -- 14.09.2008 - 09:09Mad Doq
Nie wiem, czy to PO powoduje zadymy. Nawet jeżeli tak, to znacznie rzadziej od PiSu.
Jednocześnie nie ma lewicujących ciągot. Nie oszukuje ludzi twierdzeniami, że zbuduje jakąś odmianę Polski ludowej. Nie opluwa ludzi, szczególnie tych, którzy sie do wyzwolenia z komuny przyczynili. Nie zadaje się z posiadaczami “nadajników za Uralem” jednocześnie twierdząc, że jest jedynym patriotą. Nie zrywa naszych stosunków z Unią jednocześnie deklarując antyrosyjskość. Nie zakłada własnych sitw udając jednocześnie, że walczy z korupcją. Nie atakuje politycznych przeciwników za pomocą prokuratury.
Stary -- 14.09.2008 - 09:35To znaczy,
Może źle wyraziłem się, bo patrzę przez pryzmat ostatnich awansów w KGHM. I dlatego mam nieco wypaczony obraz.
Human Bazooka
Mad Dog -- 14.09.2008 - 10:01Stary, masz rację,
ale zauważ, napisałeś czego PO nie robi.
Ale trudno znaleźć co robi:)
To że PO było postrzegane jako lepsze od PIS i dlatego na nią głosowało wiele osób, to ja wiem, ale co z tego wynika dalej?
To nie wystarczy na rządzenie czy na pownowne wybory im.
pzdr
grześ -- 14.09.2008 - 10:24Grześ
Zaniechanie rzeczy złych jest obiektywnie czynieniem dobra. Dzięki temu Platforma się nie musi wysilać aby zachować poparcie.
Rządy się dzielą na oportunistyczne i idealistyczne. Idealistyczne rozpoczynają od reform, które najpierw zawsze za sobą pociągają kłopoty i dobre skutki przynoszą potem. Na ogół ich następcom.
Myślę, że Platforma tworzy rząd oportunistyczny. Nie robi na razie nic dyskontując pisowskie kłamstwa, grubiaństwo i amatorszczyznę. Potem dokona reform przed końcem kadencji. Na fali reformatorskiej euforii uzyska następny wybór. Reformy objawią swoje złe na początku a dobre skutki pod koniec następnej kadencji, zapewniając Platformie trzeci wybór z rzędu.
Do tego czasu powstanie prawdziwa lewica a obecni “lewicowcy”, jeżeli się tymczasem nie pozabijają we wzajemnych pretensjach, to zdziadzieją tak, że się staną jeszcze bardziej komiczni.
Stary -- 14.09.2008 - 10:33PO jest nudne
kradnie w miarę
ma niegłupiego faceta na czele
nie robi większej siary za granicą
przeszło nieźle kryzys, PiS to miał kompocik
nie obraża wszystkich naokoło (pomijam pana entomologa)
ma lepszą kadrę
coś tam robi, chociaż mało
Do wyborów jeszcze trochę czasu, zobaczymy…