Sądząc po zachowaniu towarzyszy z SLD można odnieść wrażenie, że obronność naszych granic po porozumieniu w sprawie tarczy, ogromnie wzrosła.
Ich histeryczne wypowiedzi, rozbiegane oczka, szczególnie u jednego z profesorów widoczny niemal obłęd, świadczą o oddaleniu zagrożenia ze strony Rosji.
Jednak sama zgoda na budowę tarczy nie wydaje mi się aż tak groźna dla zamiarów Rosji, przecież do finału jeszcze kilka lat, jeszcze można sprawę odwinąć, musiało zajść coś jeszcze.
Może nie wywiązali się z zobowiązań złożonych Moskwie, a jak wiadomo Moskwa nie puszcza płazem jeśli ktoś nie wykona och rozkazu.
Od zmian ustrojowych upłynęło 20 lat, więc jak to możliwe, że na polskich salonach politycznych w dalszym ciągu brylują zasłużeni dla wschodniego sąsiada i PRL towarzysze Iwiński, Szmajdziński, Kalisz, Kwaśniewski, Borowski, Miller i wielu wielu innych wraz z ich młodymi następcami Napieralski, Olejniczak?
Dlaczego w dalszym ciągu mogą kłamliwie przedstawiać wiele spraw, dlaczego wspierają swoimi wypowiedziami naszego wieloletniego ciemiężcę, państwo które nigdy nie było nam przychylne?
Kto wreszcie zdecyduje się na delegalizację partii wrogiej naszej racji stanu, partii w prostej linii wywodzącej się z PZPR?
Może już czas odstawić ich na śmietnik historii?
komentarze
Wiki
Mamy demokrację. Nie wystarczy przekonanie kogoś, ze dana partia jest wroga naszej racji stanu, by ją delegalizować. Gdyby tak było, to zaraz po wyborach w 2005 PiS zelegalizowałby PO.
Griszeq -- 18.08.2008 - 09:40Jeśli jakaś część społeczeństwa, świadoma korzeni czerwonych chce na nich głosować, to zostawmy jej to prawo.
Panie Griszku
Wiki zaraz ci potwierdzi, że Pis już dawno powinien to zrobić bo Tusk to syn Wermachtu i Abwehry.
Panie Wiki takie są koszta demokracji.
Ale gdzieś ktoś słusznie napisał, że dla sitwy plączącej się koło 5% poparcia każdy z takiej kanapy może pleść największe bzdury byleby go do studia tv jaka panienka zaprosiła.
Igła -- 18.08.2008 - 10:39Postkomuna
A pies im mordę lizał...
Szkoda tylko, że PiS to takie k…y, że jak trzeba, to i z postkomuną się zbratają, byle Platformie nogę podstawić. A SLD tylko o to chodzi, żeby odgrywać taką rolę języczka u wagi.
(Zaznaczam, że trzy kropki w niejawnym słowie na ‘k’ odpowiadają trzem literom alfabetu łacińskiego.)
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 11:43Panie Iglo
Problem z tą SLD jest taki, ze udało jej się uzyskać (przypadkiem, poprzez rozlozenie glosow) jednak status jezyczka u wagi. I zamiast normalnego “kosztu demokracji” mamy nieuzasadnione niczym (poza tym nieszczesnym wynikiem wyborów) znaczenie.
Griszeq -- 18.08.2008 - 11:52Nie dziwie się, ze niektorych to denerwuje. Tylko propozycje reakcji są troche na wyrost.
Panie Zbigniewie.
Gdyby się udało chlopakom z PO zbratać z SLD na pohybel PiSowi, to absolutnie nie interesowaliby się latką kurwiarzy. To polityka, nie piaskownica. Po prostu kolesie z PiS stanowią dla SLD aktualnie mniejsze zagrożenie. Jak będzie trzeba, to PO i SLD będzie walila w PiS jak w bęben. Wspolnie.
Griszeq -- 18.08.2008 - 11:55Języczka u wagi?
Być może w gierkach sejmowych.
Natomiast z racji utraty twarzy, skorumpowania i ogólnego braku pomysłu na cokolwiek, na szczęście ta zdradziecka organizacja jest w zaniku.
Pozostają tylko cyniczne biznesy jej karmazynów.
Osobiste.
Sądzę, że widzi to już nawet najgłupszy dziennikarz.
Igła -- 18.08.2008 - 11:58@Griszeg
No ale sygnał do bratania się popłynął jednak od Jarkacza – tak samo, jak to było w przypadku Samoobrony czy LPR. Po prostu ten s…....n nie ma żadnych hamulców…
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 12:21Zbigniew
“Szkoda tylko, że PiS to takie k…y, że jak trzeba, to i z postkomuną się zbratają, byle Platformie nogę podstawić.”
Kiedy postkomuna to właśnie Platforma, w sensie ogólniejszym – układu politycznego III RP, z komuną właściwą. Razem kradną od 89’.
Razem zwalczają prawicę patriotyczną, razem dławili rząd Olszewskiego i razem występowali przeciw rządowi PiS, torpedując obłudnie lustrację, likwidację WSI, oraz przywracanie praworządności.
Tajne słowo na “k” proszę zatrzymać dla określania własnej osoby, pasuje jak ulał do twego świadomego zakłamania, pojętny uczniu RRK.
Krk -- 18.08.2008 - 12:26@Krk
Pańskie pokręcone wizje rzeczywistości proszę zostawić dla siebie.
Pańską “prawicę patriotyczną” razem z o. Rydzykiem sam bym osobiście wysłał na Marsa – niech sobie tam robią państwo doskonałe.
A do żadnej partii nie należę, moja matka siedziała w stanie wojennym (mąż zaufania Solidarności wrocławskiego ZOZu), a na stan wojenny patrzyłem z XIV LO.
Więc nie pieprz mi pan tutaj bzdur o przywracaniu praworządności, bo to dobre dla gówniarzy w krótkich spodenkach od Macierewicza. Chołota patriotyczna!
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 12:35Zaintrygowało mnie pojęcie "prawica patriotyczna"
I w związku z tym mam pytanie, a nawet dwa pytania:
Czy istnieje prawica niepatriotyczna?
Czy patriotyczna może być również lewica?
Delilah -- 18.08.2008 - 12:39Igła
A gdyby tak w Niemczech była jakaś taka partia, ot na przykład: “Sojusz Socjalistyczny Niemiec”, a głównymi bonzami byli ministrowie i inni działacze za rządów Hitlera, to co?
wiki3 -- 18.08.2008 - 12:58Jakoś tam, nic demokracja do tego nie miała.
Sądzisz Igła, że w Niemczech nie znalazłoby się 5% takich co śnią o takiej partii z takimi przywódcami?
Jednak tam potrafiono sobie z tym poradzić, prawda?
Panie Szczęsny
[————]
Ten komentarz został przeniesiony tutaj z powodu naruszenia regulaminu.
Redakcja TXT
wiki3 -- 18.08.2008 - 13:00Griszeg
“Jak będzie trzeba, to PO i SLD będzie walila w PiS jak w bęben. Wspolnie.”
Zgoda, to ta sama formacja polityczna od kręcenia lodów.
wiki3 -- 18.08.2008 - 13:03Z Hitlera to nie ma
Panie Wiki.
Ale z NRD jest, z dodatkiem rozłamowców SPD.
Nazywa się to Nowa Lewica i rządzi w kilku landach.
A posthitlerowcy też są, nazywają się NPD.
Bardzo się podobają niektórym polskim patriotom.
A Tuskowy rząd dogadał się z Jankesami, przy wsparciu prezydenta i we środę ma być umowa.
I tego się trzymaj, czyli faktów a nie debilizmów pisanych przez jakieś Maryle, Kejowy czy Paliwody.
Igła -- 18.08.2008 - 13:03@wiki3
[————]
Ten komentarz został przeniesiony tutaj z powodu naruszenia regulaminu.
Redakcja TXT
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 13:08Wiki
Od kręcenia lodów, naszym kosztem, to sa panowie z SLD, PO, PiS i PSL. Reszta tym razem się nie dostała.
Griszeq -- 18.08.2008 - 13:25Panie Zbigniewie
W polityce nie ma miękich pilek. Gdyby PO nie dogadała się z PSL, to mielibyśmy koalicje PO-SLD. Wie Pan: “dla dobra wspólnego trzeba czasem poświęcic jakąś cześć zasad” albo “PiS juz się zbratal z postkomuna w postaci SO w poprzedniej kadencji” lub “stare podzialy zanikaja, pojawiaja sie nowe”.
Griszeq -- 18.08.2008 - 13:29Na boisku, politycznym rowniez, gra sie tak, jak przeciwnik pozwala. I dogadywanie sie PiS czy PO z SLD nijak nie jest zwiazane ze skurwysynstwem Tuska czy Kaczyńskiego. To po prostu odnajdowanie sie w arytmetyce sejmowej.
Wiki 3,
dopieprzanie do kogoś rodziny jest pan to robi gadając Z. Szczęsnemu kim on jest czy ma być wg pana wyobrażń jest niesmaczne i niekulturalne.
grześ -- 18.08.2008 - 13:31I nie ma znaczenia, że Z. Szczesny gada ostro, bo on takich chywtów nie stosuje jednak.
Stosuje inne, ale to jego problem.
@Griszeg
Właściwie mogę się z panem zgodzić, chociaż beż wątpienia Jarkacz nosi tu żółtą koszulkę lidera. Moim wszak zdaniem – on również powinien nosić żółte papiery…
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 13:33Panowie, bez wyzwisk itp. proszę
Nie będziemy na TXT tolerować Salonowych bijatyk na wyzwiska.
Admin -- 18.08.2008 - 13:36Albo rozmawiacie kulturalnie, bez personalnych ataków, albo użyję żółtych kartek.
Widzę
Rykowisko.
Igła -- 18.08.2008 - 13:36@Wiki3
[————]
Ten komentarz został przeniesiony tutaj z powodu naruszenia regulaminu.
Redakcja TXT
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 13:38@Admin
Dobra – kończę – szkoda nerwów na takiego…
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 13:37Grzes
A gdzies ty doczytal, ze Wiki nawrzucał Zbychowi? No chyba, ze jakis koment wyciety.
Griszeq -- 18.08.2008 - 13:54No był komentarz w odpowiedzi
na tekst Z. Szczęsnego
,,A do żadnej partii nie należę, moja matka siedziała w stanie wojennym (mąż zaufania Solidarności wrocławskiego ZOZu), a na stan wojenny patrzyłem z XIV LO.”
grześ -- 18.08.2008 - 14:02i jeszcze coś o lemingach.
Chyba że mam jakies przywidzenia w sumie.
A poza tym 3 dni nie było mnie tu i jakoś gorąco się na TXT zrobiło, momentami ciekawie i twórczo a momentami to takie nudnawe pyskówki.
Nie wiem, jakoś się nie odnajduję chyba w takich zabawach
:)
pzdr
Panie Zbigniewie
W 2005 taka byla arytmetyka sejmowa – juz dzis wiemy, ze koalicja PO-PiS nie mogła w ogole wejsc w grę. Karty rozdane, trzeba grać tym, co jest. PiS zapłacilo wysoka cene za koalicje z SO i LPR. Mogło być gorzej – utrzymali drugie miejsce, a to oznacza że faktycznie dawny podział na postkomune i steropiany w konsekwencji juz przeszedł do historii.
To, że Pan ma przekonanie o niepoczytalnosci Kaczynskiego jeszcze o niczym nie znaczy. Nie odmawiam Panu prawa do takiego zdania, ale niczego ono akurat nie wnosi do dyskusji. Jak mowi moja znajoma terapeutka: nie ma zdrowych ludzi, sa jedynie jeszcze niezdiagnozowani.
Griszeq -- 18.08.2008 - 13:59Delilah
“Czy istnieje prawica niepatriotyczna?”
W zasadzie nie, uzywa się jednak takiego podkreślenia, w naszych krajowych warunkach, dla odróżnienia od pseudo, czy raczej, z ruska – łżeprawicy, uosabianej przez Platformę, w istocie mentalnych kryptokomunistów, jak wyjaśniałem już wyżej.
“Czy patriotyczna może być również lewica?”
Oczywiście, w międzywojniu była taką PPS, dziś niestety nie znajdując instytucjonalnego odpowiednika, by wskazać o co mi idzie wymienię nazwisko Bugaja – on właśnie reprezentuje lewicowe myślenie patriotyczne.
Krk -- 18.08.2008 - 14:00Delilah,
prawica patriotyczna to takie cus jak ,,prawdziwii POlacy”, ketchup prawdziwy z biedronki czy cus podobnego:)
Jak ktoś patriota jest, to widać to, nie musi gadać o tym, tak jak wszystkie śmieszne gazetki odmieniające w tytule słowo,,polski”, ,,Polska” i przez to wydaje im się, że sa jedynymi patriotami.
Jak dla mnie żenujące w sumie…
A lewica?
Patriotyzm nie zależy od poglądów i ideologii, więc oczywiste, że sa lewicowcy partrioci.
Sorry, że odpowiadam, bo nie do mnie pytanie, ale się nie mogłem powstrzymać:)
To z tej radości, że cię tu widzę...
:)
he, he.
pzdr
grześ -- 18.08.2008 - 14:02Grzesiu
no to chyba Admini wycięli, ale to w sumie dobrze.
Griszeq -- 18.08.2008 - 14:02No Griszqu,
ja bym wolał, by info o wycięciu było i wrzucenie na rykowisko, ale to trwa podobno chwilę.
pzdr
grześ -- 18.08.2008 - 14:03Grzes
dobrze, faktycznie chyba sie temperatura za bardzo podniosla.
Griszeq -- 18.08.2008 - 14:04Ja wyciąłem
2 komenty idą na rykowisko.
Igła -- 18.08.2008 - 14:10to co wycięte
jest już z powrotem widoczne – na rykowisku, a powyżej linkowane.
Admin -- 18.08.2008 - 14:12@Admini
Eeee… dlaczego mój komentarz tam trafił? Napisałem o istniejącym stereotypie (wystarczy wejść na S24, żeby się przekonać).
Tak też nie wolno?
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 14:15Zbigniew
“Pańskie pokręcone wizje rzeczywistości proszę zostawić dla siebie.”
A niby czemu? Ktoś musi dawać odpór pańskim propagandowym kłamstwom, należy przywrócić narodowi realne widzenie spraw, przeinaczonych medialnie przez postkomunistyczny(prywtny teraz, wiem wiem:) aparat dezinformacji.
“Pańską “prawicę patriotyczną” razem z o. Rydzykiem sam bym osobiście wysłał na Marsa – niech sobie tam robią państwo doskonałe.”
Marzenia postkomucha w sile wieku:)
“A do żadnej partii nie należę, moja matka siedziała w stanie wojennym (mąż zaufania Solidarności wrocławskiego ZOZu), a na stan wojenny patrzyłem z XIV LO.”
A co mnie to obchodzi? Ja też przeżywałem go w liceum a moi rodzice należeli do Partii. I co z nas dwu wyrosło, no co?
“Więc nie pieprz mi pan tutaj bzdur o przywracaniu praworządności, bo to dobre dla gówniarzy w krótkich spodenkach od Macierewicza. Chołota patriotyczna!”
Dzięki za ujawnienie stosunku do patriotyzmu, nic konkretnego poza tym, w pańskim wpisie nie ma. No. może poza tym jadem, typowym dla obronców postkomuny.
Krk -- 18.08.2008 - 14:16>Krk, Grześ
Dzięki za wysiłek włożony w wyjaśnienie mi zawiłości terminologicznych :)
Osobiście uważam, że patriotyzm nie ma nic wspólnego z wyznawaną ideologią, choć są oczywiście wyjątki od tej reguły. Nie uwierzę na przykład że patriotą może być komunista i nie ma szans aby mnie do tego przekonać.
Ale mniejsza z tym, chciałam tylko przekonać się jak pojęcie “prawicy patriotycznej” interpretuje osoba posługująca się tym zwrotem, czyli Krk (cholera, przy pisaniu myli mi się z RRK)
Jakoś bardziej przemawia mi do wyobraźni interpretacja Grzesia. Keczup prawdziwy z Biedronki:))))
Delilah -- 18.08.2008 - 14:17@Zbigniew P. Szczęsny
nie o to chodzi, wdał się Pan w pyskówkę rodem z s24, na końcu wysyłając adwersarza na… kto chce, może doczytać. I to nie pierwszy raz u Pana. Personalnych ataków i personalnych bijatyk nie tolerujemy.
Admin -- 18.08.2008 - 14:19Smacznie dziękuję!
Takie linki, że coś znajdziesz w podkreślonym tutaju, to sobie admini możecie wsadzić tam, gdzie pan majster wężykiem w dupę. Chłopaki gryzą się po kostkach a człek ponadpółwiekowy zajrzeć nie może, bo się zgorszy. Ale o jebanym psie, co ugryzł Ciapka to mogę poczytać...
Krk pojechał pięknie prawicą patriotyczną, co oczywista oczywiście jest jedynym dozwolonym synonimem PiS. Konfederaci – chwyćcie za łopatki i walcie się po głowach! Ważne, by było patriotycznie. Mądrzej będzie kiedy indziej!
Wężykiem, wężykiem.
jotesz -- 18.08.2008 - 14:24Delilah
Ja wyjaśnienie podałem, umocowane racjonalnie. Wszak i Platforma pod prawicę się podszywa i jakieś rozrożnienie dla jasności o czym się mówi musi być.
Krk -- 18.08.2008 - 14:24Grzesiowe natomiast śmichy-chichy to tylko właśnie śmichy-chichy, nic więcej. Jeśli jednak woli Pani wyjaśnienie kabaretowe…
>Krk
Taka mądrala jak Ty nie mogła nie słyszeć o tym, że poczucie humoru czyli umiejętność dostrzegania komicznej strony życia jest cechą ludzi inteligentnych.
Jak coś jest śmieszne, to czemu się z tego nie śmiać? Nie porobić sobie z tego śmichów-chichów? Nie sprowadzić do absurdu?
A dla mnie śmiesze jest pojęcie “prawicy patriotycznej”, sorry.
Prawicę z założenia powinien charakteryzować patriotyzm, pod warunkiem że faktycznie jest prawicą. PO nie jest żadna prawicą. PIS zresztą też nie.
Delilah -- 18.08.2008 - 14:36@Jotesz
myli Pan różne sprawy. Na TXT nie ma zakazu używania wulgaryzmów i gorszenia innych. Nie ma także zakazu nokautowania adwersarza merytorycznie. Ale jest zakaz atakowania personalnie. Bo to jest wtedy robienie mordowni pod znakiem budki z piwem. Co ma do tego jebany pies? Nic.
Admin -- 18.08.2008 - 14:44Delilah
“Prawicę z założenia powinien charakteryzować patriotyzm, pod warunkiem że faktycznie jest prawicą.”
Ja myślę nawet że każdą, KAŻDĄ działającą legalnie partię, patriotyzm cechować powinien, bez żadnych innych warunków.
“ PO nie jest żadna prawicą.”
Cieszy mnie zgoda w tej kwestii.
“ PIS zresztą też nie.”
Mniejsza o to, nie będę się spierał bo do niczego nie dojdziemy, podziały prawica – lewica nie są w dzisiejszych czasach łatwe do zdefiniowania i prawdopodobnie na całym Bożym swiecie nie znajdziesz partii prawicowej spełniającej wszystkie definicyjne kryteria. Ważniejszy jest inny podział: IV RP vs III RP, patrioci vs targowica, Polacy w opozycji wobec polaczków, ludzie porządni kontra świnie.
I tego się trzymajmy.
Pozdro
Krk -- 18.08.2008 - 14:52@Krk - No to jeszcze raz (Admin: a tak może być?)
Wy – jak to pan piszesz – “prawica patriotyczna” potraficie dla każdego znaleźć odpowiedni bon-mot, taką szufladkę, w której można kogoś zamknąć, żeby już nie musieć z nim dyskutować, bo przecież wiadomo:
jak nie leming, to wykształciuch, jak nie wykształciuch, to agent, jak nie agent, to układ, jak nie układ, to mason albo Żyd…
Tymczasem jak jest pokazuje los aneksu do raportu Macierewicza, o którym nawet prezydent musiał (widać nie było innego wyjścia) powiedzieć, że:
Aneks miejscami jest bardzo interesujący, ale zbyt wiele jest tam fragmentów, w których fakty zastąpiono interpretacjami. Wnioski są wyciągane także tam, gdzie nie ma do tego wystarczających podstaw.
Cały wasz ogląd rzeczywistości jest właśnie czymś takim – montażem podejrzeń, obsesji, wybujałej wyobraźni, lęków i kompleksów, oraz zdumiewających interpretacji wydarzeń, który mógł się zrodzić jedynie w chorym umyśle paranoika.
Problem, że to wasze jątrzenie i drapanie doprowadziło do podzielenia narodu na nienawidzące się frakcje, gdzie nie da się zbudować żadnej powszechnej wizji racji stanu.
HAŃBA WAM ZA TO !!!
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 15:06.
.
Magia -- 03.09.2008 - 15:12@Magia
(:-o)
No nie wierzę! – Szok! – Naprawdę?
Że ja dożyłem tej chwili…
No to dziękuję i pozdrawiam!
ZS
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 15:09[--------]
[————]
Ten komentarz został przeniesiony tutaj z powodu naruszenia regulaminu.
Redakcja TXT
Krk -- 18.08.2008 - 15:11@Zbigniew P. Szczęsny
Ale używając zwrotu “Wasze jątrzenie” robi Pan dokładnie to, co Pan zarzuca ludziom w rodzaju Wikiego – dzieli Pan Polaków na tych sensownych i jątrzycieli. Trochę mało spójne logicznie.
Banan -- 18.08.2008 - 15:11Hm,
ale drugi usunięty komentarz Szczesnego to bez sensu jednak trochę.
Znaczy bez sensu usunięty, bo komentarz i trafny i nie obrażający.
A wielu prawakówm mentalność pokazujący znakomicie.
Zresztą wpisy krk potwierdzają to.
krk, odniose się do twych komentarzy, bo kilka rzeczy mnie zainteresowało, ale za jakiś czas, bo tera trza się czym innym mi zająć.
pzdr
grześ -- 18.08.2008 - 15:13@Krk
No proszę – ale się porobiło…
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 15:13@Banan
Ma Pan trochę racji. Lecz ja kiedyś taki nie byłem – próbowałem dyskutować grzecznie na S24, ale jak za każdym razem kończyło sie na tym, że jestem ruski agent, to mnie szlag trafił i tak mi zostało – że z tymi ludźmi to już nie da się gadać, bo jak człowiek próbuje racjonalnych argumentów, to tylko dostaje po pysku…
Postaram się poprawić... Sorry.
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 15:16@Zbigniew P. Szczęsny
Nie ma Pan za co przepraszać – zwłaszcza mnie: to raczej powinienem się pokajać, bo przeczytawszy z początku Pańskich kilka wpisów “po przekątnej” odniosłem wrażenie zawścieczenia w duchu RRK z Pańskiej strony. Nadal nie do końca zgadzam się ze wszystkimi sugestiami, ale z przyjemnością stwierdzam dwie rzeczy: 1. podstawy i cele mamy zbieżne 2. umie Pan uzasadnić swoje opinie.
A że wpienić się można czasem to ja wiem – ja z kolei regularnie dowiaduję się, że jestem zatwardziałym elektoratem PiS. Niektórym naturalna ludzka skłonność do porządkowania świata poszła trochę za daleko – i nic się na to poradzić nie da.
pozdrawiam
Banan -- 18.08.2008 - 15:20@grześ
już to wyjaśniałem Joteszowi. Drugi komentarz został wycięty prawem konsekwencji, bo był kontynuacją wyciętej pyskówki. Teraz Pan Zbigniew napisał merytorycznie to samo ponownie i szerzej, ale już bez personalnej akcji jak wcześniej, i to jest OK.
Admin -- 18.08.2008 - 15:21@Admin
Nie mam żadnych pretensji co do sposobu prowadzenia potralu. Jest OK. Nie ma sprawy.
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 15:23Grześ
A Tobie grzesiu też bliżej do Millera z Napieralskim i Ćwiąkalskiego z Dukaczewskim, niż do Bugaja na przykład? Aleście się odnaleźli z panem Szczęsnym – pogratulować.
Twe przemyślenia na temat prawackiej mentalności znam, tyś już zatracony, zwłaszcza gdy czujesz bliskość z panem Sz.
Krk -- 18.08.2008 - 15:27Admin
wiem, że to nie mój wątek, ale zgłaszam do usuniecia koment KrK zaczynający się od “Panie Szczęsny nieszczęsny”.
są jakieś granice.
Griszeq -- 18.08.2008 - 15:27@Banan
Bo to jest najważniejsze, żeby bez naprawdę mocnych argumentów nie zarzucać drugiej stronie złej woli.
Widzi Pan, ja mam wujka. Wujka Tośka. Wujek Tosiek jest już starym człowiekiem, ale kiedyś był kuratorem w Legnickiem no i oczywiście członkiem PZPR (inaczej nie mógłby zostać tym kuratorem). No i kuratorem był dobrym. To był taki trochę facet, jak ten dowódca z “Mostu na rzece Kwai” – on się poświęcił pracy. A dla kogo robił, to go nie interesowało. Trochę to głupie, ale tak to jest.
On do dzisiaj ma kłopot ze zrozumieniem, dlaczego komuna była taka zła.
Ale to nie powód, żeby go wyrzucić na śmietnik.
I takie rzeczy trzeba rozumieć, bo inaczej to się jest faszystą.
I m.in. dlatego nie znoszę tych PiSowskich hunwejbinów.
Bo dzielą naród zamiast łączyć.
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 15:33Griszeq
usunąłem to już wcześniej. Jeszcze jeden taki komentarz i czerwona kartka dla Krk. Ostrzegałem.
Admin -- 18.08.2008 - 15:32@Zbigniew P. Szczęsny
Wie Pan, co mi tak naprawdę najbardziej przeszkadza w debacie publicznej? Sprowadzenie wszystkiego do dychotomii PiS – PO. I próbuję tego uniknąć, ale musiałem się pisząc ten komentarz kopnąć w kostkę, żeby nie skontrować Pańskiej uwagi o hunwejbinach czymś o lemingach (może to stara miłość z wyborów 2005 nie rdzewieje?). A przecież jak wziąć sprawy zasadnicze, kaszana była i jest dalej.
Skoro przy Gruzji jesteśmy, to weźmy wojsko: Klich jest lepszy od Szczygły? No niekoniecznie. I można by tak długo wymieniać, ale z jakiegoś powodu mało kogo to obchodzi, bo mnóstwo ludzi sprowadza cały problem do bycia za Donaldem przeciw Kaczorowi albo odwrotnie. Moihery kontra lemingi. Faszyści kontra sprzedawczycy – i tak dalej.
I to jest bardzo niedobre dla Polski, że tak patetycznie napiszę.
Banan -- 18.08.2008 - 15:36Panie Zbigniewie
musi Pan jednak zrozumiec także tych, którzy latami duszeni przez Komune, poniewierani przez partyjnych aparatczyków, lamani przez SBk-ów dostają piany na ustach, gdy taka nierozliczona czerwona świnia z ciepła synekura pieprzy im o grubej kresce i patrzeniu w przyszłość.
Griszeq -- 18.08.2008 - 15:38Nie polubimy się Panie Adminie
Jest Pan na chama stronniczy – dla pańskich ludzi delikatne ruganko ewentualnie schowanie postu, dla mnie – wyzywanie od salonowców(bo w takiej to funkcji było użyte) oraz wlepianie i straszenie kartkami.
Krk -- 18.08.2008 - 15:40W buty se je Pan wsadź, zero sacunku mam dla Ciebie.
Krk,
w sumie do nikgo mi nie blisko z wymienionych przez ciebie osób.
A jak nie chcesz czytać moich przemyśleń, to nie:)
W sumie i tak mi się nie chce pisać.
A mam wrażenie, że znam twoje przemyślenia nawet te jeszcze nienapisane.
Bo w sumie tez jakoś zbyt oryginalny nie jesteś.
Nawet w sumie mam pewne podejrzenia dlaczego wrażenie, że gdzies to już czytałem.
Ale nieważne.
pzdr
grześ -- 18.08.2008 - 15:43I kto to mówi
“Bo to jest najważniejsze, żeby bez naprawdę mocnych argumentów nie zarzucać drugiej stronie złej woli.”
Podczas gdy wyżej:
“HAŃBA WAM ZA TO !!!”
“Szkoda tylko, że PiS to takie k…y,”
Taki to z naszego nieszczęsnego obłudnik.
Krk -- 18.08.2008 - 15:47Bananie
“Wie Pan, co mi tak naprawdę najbardziej przeszkadza w debacie publicznej? Sprowadzenie wszystkiego do dychotomii PiS – PO.”
Nie. To, co uniemożliwia rzeczową debatę to awersja do niewygodnej prawdy. Ustalenie stanu faktycznego, które powinno być punktem wyjścia do dyskusji, jest u nas traktowane samo w sobie jako polemika i to najczęściej “antypolska” (co w sumie nie dziwi, bo przez ten brak debaty kraj nie może iść do przodu, a w związku z tym stan faktyczny jest coraz mniej korzystny). Przez to podmioty dyskusji z miejsca stają się jej przedmiotami i zaczyna się cyrk.
TNM -- 18.08.2008 - 15:58Dobry trop grzesiu
Co do oryginalności poglądów: to nie stronnicy IV RP mają za sobą media od osiemnastu lat.
Krk -- 18.08.2008 - 15:53@Griszeg
Moją mamę przypalali na przesłuchaniu papierosami. Ja wiem co mówię.
I ja chcę rozliczyć tych esbeków podłych, co takie rzeczy ludziom robili i tych prokuratorów je….ch, którzy wyroki po kilka lat wlepieli za bzdury. I to powinno byc dawno zrobione!
I nie jest zrobione także dlatego, że zamiast skupić sie na tych oczywistych sprawach, gdzie mozna było zebrać materiał dowodowy w kilka lat i katów pozamykać na długo, to się towarzystwo wzięło za rozliczanie całego systemu a jeszcze bardziej – za rozliczanie dawnych kumpli z opozycji.
I co – i kaci się nam w nos śmieją, jak taki esbek Lange z Wrocławia, co mojej mamie piersi spalił a patriotyczne towarzystwo szuka sobie agentów. Kurwa!
Mam dość. Muszę zrobić sobie przerwę.
Zbigniew P. Szczęsny -- 18.08.2008 - 15:56Banan
“Wie Pan, co mi tak naprawdę najbardziej przeszkadza w debacie publicznej? Sprowadzenie wszystkiego do dychotomii PiS – PO.”
Bo to w obecnej sytuacji dychotomia prawdziwa, tak jak za PRL-u Partia – opozycja. I nie ma co udawać że jest inaczej.
Krk -- 18.08.2008 - 15:58Panie Zbyszku
Tak będzie chyba najlepiej. Ja też sobie robie przerwe. Emocje sa w porządku, ale trzeba uwazać by nie przekroczyć Rubikonu.
Griszeq -- 18.08.2008 - 16:02Zbigniew
“I nie jest zrobione także dlatego, że zamiast skupić sie na tych oczywistych sprawach, gdzie mozna było zebrać materiał dowodowy w kilka lat i katów pozamykać na długo, to się towarzystwo wzięło za rozliczanie całego systemu a jeszcze bardziej – za rozliczanie dawnych kumpli z opozycji.”
Nie “się” towarzystwo wzięło, a pewna część “towarzystwa” do tego nie dopuściła, i pan świetnie wie która – ta KLD-owsko-UW-olska.
Krk -- 18.08.2008 - 16:05A to, że kiedyś byli kumplami z opozycji, nie ma już żadnego znaczenia – jedni się skurwili podczas gdy drudzy pozostali wierni wartościom solidarnościowym, wcześniejsze wspólnictwo zglajszachtowane zostało przez tych pierwszych i nie ma co nad nimi płakać – teraz są wrogami, wrogami zdradzieckim, zatem gorszymi od wrogów jawnych.
@grześ
No muszę się wtrącić: znasz te przemyślenia Grzesiu tak, jak znasz “Polactwo” nie czytając go? Też bym chciał taki mądry być :P
pozdro
Banan -- 18.08.2008 - 16:06"Bo dzielą naród zamiast łączyć."
Medialna mantra dla ptasich móżdżków:)
Naród jest podzielony politycznie jak każdy inny, tyle że ostrzej bo po ostrzejszych przejściach, w Anglii nie ma podziału na patriotów i targowicę ponieważ tam zwyczajnie Targowicy nie było.
Co do nienawiści rzekomo rozpętanej przez PiS, efektem której niby ten podział – ktoś kto krytycznie patrzy na sytuację od 2005, nie łykając medialnych hasełek dla ciemnego ludu, widzi to zgoła inaczej.
Krk -- 18.08.2008 - 16:19>Admin
Obiektywnie rzecz biorąc kolega Krk ma rację co do stronniczości.
No sorry Winnetou, jesli Zbigniew może wypisywać że PIS to k…wy, to inni mają prawo odpowiedziec mu używając podobnej poetyki.
A poza tym, o ile dobrze pamiętam Zbigniew narzekał jakiś czas temu na nudę. Teraz, będąc pod stałym ostrzałem wrażych sił chyba już nie ma powodów do smęcenia ;D
Delilah -- 18.08.2008 - 16:23@tępiciel narodowej mitomanii
Prawda – ale to w dużej części wynika z wściekłej bałkanizacji debaty o ważnych dla Polski sprawach.
Banan -- 18.08.2008 - 16:36@KrK
Czego koronnym dowodem chociażby zatwardziały antykomunizm PiS. Jaaasne.
Banan -- 18.08.2008 - 16:36Delilah
uprzejmie donoszę że prekursorem tropienia nudy na TXT są grześ i Artur Nicopń, no i czasem Tobie się udzielało:)
taki ze mnie kablarz
to byłem ja, Jarząbek Panie prezesie
:)
mi to nie przeszkadza, w większości
prezes,traktor,redaktor
max -- 18.08.2008 - 16:41Banan
Mam rozumieć to jako drwinę pijącą do – czego? Do parlamentarnych sojuszy taktycznych z SLD? Do osób w PiS z pzpr-owską przeszłością? Sam myśle potrafisz rozsądnie znokautować te “zarzuty”. Nie bądź dzieckiem.
ALL
Zajrzę wieczorem
Krk -- 18.08.2008 - 16:50>Maksiu
No tak…przyznaję, mi też się udzielało. Nie widzę w tym jednak niczego niewłaściwego, więc samokrytyki nie złożę ;)
Ostatnimi czasy zauważyłam jednak na TXT różne zmiany, które są dla mnie sporym zaskoczeniem.
Dodam, że całkiem pozytywnym:)
Delilah -- 18.08.2008 - 16:54Bananie, znam inaczej,
zauważ, że krk napisał że dobry trop.
grześ -- 18.08.2008 - 17:05A nawet jak nie znam w ten sposób jak myślę, to jednak i na prawicy i na lewicy wśród większości blogerów i komentatorów panuje wtórność.
Sorry, ale tak jest.
pzdr
Szanowna Deliilah
A jakie?
Te zmiany, znaczy?
I czy, przypadkiem, w dzieciństwie nie wolała pani aby włazić na drzewa niż bawić się misiami?
Tak, tylko sie pytam?
Igła -- 18.08.2008 - 17:06No co?
Nie wolno?
;)
Admin
Nie pierwszy raz spotykam się tutaj z różnym traktowaniem komentarzy.
Jestem zwolennikiem PiS, szanuję Kaczyńskich i jestem patriotą.
Więc ubliżanie jakiegoś gówniarza prezydentowi, zwolennikom PiS, a przez to i mnie osobiście jest wg Admina OK,
moje delikatne sugestie są nie na miejscu.
Cóż się spodziewać po portalu komunistycznym?
wiki3 -- 18.08.2008 - 17:06He, he,
portal komunistyczny?
grześ -- 18.08.2008 - 17:08No panie wki, to pojechałżeś pan .
Zabawnie się robi
:)
Chyba jednak się zaczybna mi ta naparzanka podobać.
@grześ
Wiem, że panuje wtórność – ale za nabijanie się z hasła “polactwo” połączone z przyznaniem się niegdysiejszym do nieznajomości jestem na Ciebie trochę cięty :P
pozdro
Banan -- 18.08.2008 - 17:10Panie Wiki
Masz rację.
To jest portal komunistyczny.
Nigdy się z tym nie kryłem.
Do ZHP wstąpiłem w wieku lat 10-ciu.
Pierwszą sprawność zdobyłem ucząc się piosenek z Powstania Warszawskiego.
Chcesz mnie obrazić?
Proszę bardzo.
Serdecznie pana pozdrawiam.
Igła -- 18.08.2008 - 17:12I bez wzajemności.
>Szanowny Igło
Pozwól że swoje refleksje odnośnie zmian zachowam dla siebie.
Chociaż własciwie jedną moge zdradzić, a co tam…
Zauważyłam, że nareszcie Panowie Admini zamiast nijakości i prób dogodzenia wszystkim “a la Donald” raczą prezentować swoje przekonania. To budujące!
Co się zaś tyczy włażenia na drzewa, to faktycznie, rozszyfrowałeś mnie. Robiłam to pasjami, potrafiąc wdrapać się na każde. Problemem było tylko zejście, niestety.
A do misiów miałam stosunek ambiwalentny. Tak samo jak dziś.
Delilah -- 18.08.2008 - 17:21Bananie
a lepiej żebym udawał, że znam?
Zresztą ja się przyznaję żem ignorant w wielu sprawach, więc reklamacji apropos ignorancji mojj nie przyjmuję
:)
Delilah&krk, no co wy,zarzucacie, że jakoś admini traktują jakoś pobłazliwie teksty Zbigniewa Szczęsnego?
Przecież raczej regularny opierdol dostawał od nich i innych tekstowiczów, wystarczy poczytac gadki Ziggiego z Igłą czy Sergiuszem.
No i mimo wszystko co innego nawet chamskie pisanie o politykach a co innego chamskie odzywki do kogoś z kim się rozmawia.
Choć to pierwsze tez jest niefajne.
pzdr
grześ -- 18.08.2008 - 17:23Acha..
Panie Wiki…
Dziękuję.
Igła -- 18.08.2008 - 17:23Za wkład.
Patriotyczny.
>Wiki3
Proszę nie dramatyzować i nie przesadzać. Pisanie że TXT jest portalem komunistycznym jest obraźliwe dla wszystkich użytkowników, w tym również dla Pana.
Delilah -- 18.08.2008 - 17:26Szanowna Deliilah
Ja to każdą babę prześwietlam.
Bo widzący jezdem.
Choć czasem (jak wyżej), to rence mi opadują.
W związku z powyższym, oddalam się.
Chodź Ciapek, i nie wysyłaj SMS-ów.
Śsst..
Igła -- 18.08.2008 - 17:27Panie wiki,
Każdy może sobie pisać o PO i PiS co uważa, w tym, że to k…y polityczne.
Admin -- 18.08.2008 - 17:32O partiach politycznych niewiele da się powiedzieć dobrego.
Nie chodzi o szlachetne chęci członków partii, ale o partie polityczne.
To się mieści w ramach wolności słowa i za to nikt tu bana nie dostanie.
Ale nikomu nie wolno obrażać adwersarza i obrzucać go poniżającymi wyzwiskami.
Za ten “portal komunistyczny” to należy się Panu prawy sierpowy i nokaut.
Ratuje Pana słuszny wiek i siwa broda.
>Szanowny Igło
Być może baby prześwietlasz, ale w kwestii kobiet wciąż brak Ci biegłości, co już niejednoktrotnie mieliśmy okazję zaobserwować. Ale jak wiadomo la donna e mobile zatem poniekąd Twoja niewiedza jest usprawiedliwiona.
Pozdrowienia dla Ciapka
Delilah -- 18.08.2008 - 17:45>Grzesiu
Mam wrażenie, że dość jasno określiłam swoje zastrzeżenia co do Adminów.
Naprawdę uważam, że swój krytyczny stosunek można wyrazić w inny sposób niż pisaniem że “PIS to k…wy” Nawet biorąc pod uwagę, że ocena partii politycznych podlega swobodniejszym kryteriom, to jednak mimo wszystko jest to również ocena ludzi. Zarówno tych będących członkami danej partii, jak też pośrednio jej zwolenników, którzy mają pełne prawo czuć się oburzeni takimi określeniami.
Delilah -- 18.08.2008 - 17:52Admin
“Szkoda tylko, że PiS to takie k…y, że jak trzeba,
No ale sygnał do bratania się popłynął jednak od Jarkacza – tak samo, jak to było w przypadku Samoobrony czy LPR. Po prostu ten s…....n nie ma żadnych hamulców…
Więc nie pieprz mi pan tutaj bzdur o przywracaniu praworządności, bo to dobre dla gówniarzy w krótkich spodenkach od Macierewicza. Chołota patriotyczna!
Właściwie mogę się z panem zgodzić, chociaż beż wątpienia Jarkacz nosi tu żółtą koszulkę lidera. Moim wszak zdaniem – on również powinien nosić żółte papiery…
Cały wasz ogląd rzeczywistości jest właśnie czymś takim – montażem podejrzeń, obsesji, wybujałej wyobraźni, lęków i kompleksów, oraz zdumiewających interpretacji wydarzeń, który mógł się zrodzić jedynie w chorym umyśle paranoika.
Problem, że to wasze jątrzenie i drapanie doprowadziło do podzielenia narodu na nienawidzące się frakcje, gdzie nie da się zbudować żadnej powszechnej wizji racji stanu.
HAŃBA WAM ZA TO !!!”
Proszę na spokojnie przeczytać te nie usunięte komentarze Zbigniewa i jeszcze raz mój usunięty.
wiki3 -- 18.08.2008 - 18:23Jest równowaga?
Delilah
W ten sposób swój stosunek do polityków wyrażał publicznie Marszałek, którego Kczyński przywoływał za swój wzór.
TNM -- 18.08.2008 - 18:28Igła
“Dziękuję.
Za wkład.
Patriotyczny”
Żądasz Igło żebym się bratał, z tymi co umiłowali czerwony sztandar?
Proponuje Pan grubą kreskę? Może bym na to poszedł, lecz wpierw musieliby rozliczyć się ze swojej działalności i oddać zagrabione mienie.
Wybaczenie następuje po wyznaniu win i zadośćuczynieniu.
wiki3 -- 18.08.2008 - 18:29Delilah
a mnie na przykład gorszy zawarcie koalicji i wprowadzenie na v-ce premiera szefa pseudo-partii założonej przez sowiecką agenturę. I nie waham się tego nazywać kurestwem politycznym, bez wykropkowania. Nie jestem członkiem PiS ani PO ani żadnej innej partii. To, źe partie zachowują się jak polityczne kurwy, nie jest więc moim problemem. To członkowie tych partii mają problem. Wszystkich partii, żeby było jasne. Czy mi się dobrze zdaje, że cenisz sobie nazywanie spraw po imieniu? W przypadku przeze mnie tu opisanym nie widzę żadnego powodu, by ocenę ukrywać w lukrze eufemizmów. Byłem zwolennikiem koalicji PO-PiS, a później zwolennikiem PiS, ale po Lepperiadzie moja cierpliwość się skończyła. Teraz jestem już tylko zwolennikiem bezwzględnej lustracji, odebrania emerytur SBekom i ujawnienia i wywalenia na zbity pysk wszystkich WSIowych agentów. Tylko kto to zrobi?
s e r g i u s z -- 18.08.2008 - 18:48Panie Wiki
Ja mam tylko TXT.
Do spółki z Sergiuszem.
Nie byłem komunistą.
Nie uwłaszczyłem się na niczym.
Niczego od pana nie żądam.
Tyle.
To co pana chroni napisał Admin.
Nie znam Admina.
Ale on ma zawsze rację.
Igła -- 18.08.2008 - 18:54sergiusz
Miał PiS inne wyjście w sytuacji jak PO nie miało zamiaru tworzyć koalicji?
I tak bardzo długo w takich warunkach utrzymał się przy władzy, jednocześnie usuwając ze sceny politycznej Samoobronę.
“Teraz jestem już tylko zwolennikiem bezwzględnej lustracji, odebrania emerytur SBekom i ujawnienia i wywalenia na zbity pysk wszystkich WSIowych agentów. Tylko kto to zrobi?”
Właśnie? Kto to teraz zrobi?!
wiki3 -- 18.08.2008 - 18:57Panie Wiki,
oczywiście że PiS miał inne wyjście: rząd mniejszościowy, a w razie draki nowe wybory. I wygrał by je znowu! A tak to tylko stracił cały potencjał ideowych zwolenników, którzy uwierzyli, że narodziła nam się druga Solidarność i w końcu przepędzimy komuchów.
Zamiast to zrobić PiS skoczył na główkę w sam środek bagna. A teraz to już pozamiatane. Kolejny raz ludzie na to się nie nabiorą. Zmarnowali wielką szansę na wyrwanie Polski z pułapki grubej kreski. Tego im nie przebaczę.
Kto to teraz zrobi? Być może trzeba będzie czekać 100 lat, aż te gnidy i ich dzieci wymrą. Tylko żeby wtedy jeszcze w Warszawie ktoś mówił po polsku.
s e r g i u s z -- 18.08.2008 - 19:10>Sergiusz
No cóż, masz sporo racji w tym co piszesz, dla mnie również lepperiada była czymś wyjątkowo obrzydliwym, czymś co na wiele lat obniżyło standardy polityczne i pewnie jeszcze nie raz nam się czkawką odbije. Niektóre z wystapień JarKacza (choćby o stojących tam gdzie ZOMO) również powodowały, że przysłowiowy nóż mi się w kieszeni otwierał. I podobnie mi się otwiera teraz, gdy widzę bezrefleksyjne i skupione wokół sondaży pląsy Donalda.
Ale przecież nie kto inny lecz my sami tych ludzi wybraliśmy uznając, że są godni piastować najwyższe urzędy w państwie. Świadomie głosowaliśmy na kurwy? W przyszłości też jesteśmy na to skazani?
No jakoś nie za bardzo mi ta perspektywa odpowiada…
I nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że to członkowie tych parii mają problem.
Delilah -- 18.08.2008 - 19:27To my go mamy. Z nimi. Nieustannie, stale i wciąż.
Nie od dziś wiadomo, że coś takiego jak przyzwoitość w polityce raczej się nie zdarza, za to w cenie jest chłodna kalkulacja, bezwzględność czy nawet cynizm, a wszytko to dla osiągnięcia partykularnych interesów danej partii. Fajnie jeśli “przy okazji” są równiez realizowane jakieś interesy zwykłych ludzi. Ale one tez bywają sprzeczne.
Konieczność lustracji dla mnie równiez jest oczywista, podobnie jak reszta Twoich postulatów. Nie pytałabym jednak kto to zrobi. Zapytałabym jak ?
Admin
“Każdy może sobie pisać o PO i PiS co uważa, w tym, że to k…y polityczne”
A gdzie tam było zaznaczone że “polityczne”.
Z kolei, jesli powiem żeś Pan polityczną, to będzie git?
Panie Admin, tak dla jasności: wlepiłeś mi żółtą kartkę za zachowanie NIE GORSZE od swoich protegowanych, wobec których jak tu słychać wielokrotnie musiałeś już interweniować(Zbigniew), stawiając mnie w ten sposób na pozycyji wylotowego chłopca do bicia(jakakakolwiek interpretacja na moją niekorzyść i wylatuję) – cieszysz się?
Musisz nienawiedzieć IV RP, prawda?:)
Krk -- 18.08.2008 - 21:56Delilah
> Nie pytałabym jednak kto to zrobi. Zapytałabym jak ?
Teraz to już JAK-kolwiek. Byle nie ulegać szantażom typu, że lustracja to spowoduje rodzinne dramaty itp bajki. Tu trzeba wjechać lodołamaczem, to nie jest robota dla chirurga. Bo nie ma na to czasu ani nie ma to sensu. Popsuć to już się nic bardziej nie da. Nie da się też wszystkiego naprawić. Ale trzeba w tę zmowę sowieckiej agentury i polskiego bezpieczniactwa wjechać buldożerem. Dlatego ja pytam raczej KTO niż JAK. Bo kto w Polsce umie jeździć buldożerem w takich sprawach?
s e r g i u s z -- 18.08.2008 - 23:32Czeski kark czy adriatycka wyspa?
Dawno już TXT nie gościło takiego rozszalałego buhaja z naostrzonym prawym rogiem. Niech się admin bawi w torreadora, pikadora czy terminatora. Swoją drogą to bracia Marx z “Kaczą Zupą” wysiadają przy tym miłośniku 4erpe…
Zdrowie na budowie
jotesz -- 19.08.2008 - 06:58